اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم؛

هنرمندان بسیجی در کهگیلویه و بویراحمد تربیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بسیج در پیشانی خط مقدم جنگ نرم گفت: این سازمان به صورت مستمر و با برنامه‌ریزی بلندمدت در حال آموزش و تربیت هنرمندان بسیجی در این استان برای مواجهه با جنگ نرم است.

هنرمندان بسیجی در کهگیلویه و بویراحمد تربیت می‌شوند
هادی سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فعالیت‌های بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به ورود تخصصی سپاه پاسداران به برخی حیطه‌ها مانند سازندگی، مباحث علمی پژوهشی و فرهنگی هنری، در راستای تعریف سیاست‌های سپاه پاسداران و برنامه‌ریزی استراتژیک این نهاد مردمی، بسیج هنرمندان تشکیل شد.
وی به لزوم و اهمیت حضور بسیج در خط مقدم جنگ با دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: اکنون که دشمنان قسم خورده به هر نحو در پی ضربه زدن به نظام مقدس ما هستند و با جنگ نرم و هجوم به معنویات و فرهنگ، جوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند، نقش بسیج در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
سیدی با اشاره به فعالیت‌های بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در تربیت و آموزش مستمر هنرمندان بسیجی افزود: با توجه به اهمیت نوع مقابله با جنگ نرم و نقش تاثیرگذار بسیج، اقدام به جمع‌آوری و آموزش هنرمندان متعهد بسیجی در این مرکز کردیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیجیان هنرمند در کنار تخصص، دارای تعهد دینی و ملی هستند، گفت: با متمرکز کردن هنرمندان بسیجی و ارائه برنامه‌های مشخص و حساب شده، فعالیت‌های آنان به صورت سازماندهی شده و کانالیزه پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ارائه خدمات عمومی به همه بسیجیان همانند اعطای تسهیلات مختلف بیان کرد: این مرکز در حال حاضر دارای یک سازمان با پنج مرکز به‌عنوان کانون در شهرستان‌های تابعه بوده و با داشتن نزدیک به 850 هنرمند بسیجی ثبت‌نام شده، به صورت مستمر در حال فعالیت است.
سیدی با تاکید بر اینکه هدف سازمان بسیج هنرمندان ایجاد حلقه اتصال بین هنرمندان مستعد اما گمنام استانی با درجات بالای هنری و حرفه‌ای در سطوح کشوری است، ادامه داد: در همین راستا سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های مختلف در رشته‌های هنری، دعوت از اساتید مجرب و با تجربه کشوری برای آموزش هنرمندان و ارتقا آنان به مراحل و درجات بالاتر هنری کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول