اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نیم سال دوم در 25 رشته صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجو توسط پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

خبرگزاری فارس: پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو توسط پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، ثبت نام این دوره تا تاریخ پنجم دی‌ماه و به روش اینترنتی از طریق سایت این دانشگاه و مراجعه به قسمت ثبت نام کارشناسی یا کارشناسی ارشد و ارسال مدارک اسکن شده به این دانشگاه امکان‌پذیر است.
در ادامه این گزارش آمده است: همچنین زمان آزمون و مصاحبه متعاقبا اعلام می‌شود.
بر اساس این گزارش، دانشگاه یاد شده در مقطع کارشناسی ارشد برای 22 رشته آموزش زبان انگلیسی، ادبیات زبان انگلیسی، زبان ادبیات فارسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش‌های (رفتار حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی)، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت (مخازن هیدروکربوری)، مهندسی مکانیک (ساخت و تولید)، مهندسی برق (کنترل)، مهندسی شیمی (طراحی فرآیندها)، علوم اقتصادی، حقوق بین‌الملل، جغرافیا (گرایش برنامه‌ریزی توریسم)، برنامه‌ریزی گردشگری (توریسم)، ارتباط تصویری (گرافیک)، طراحی صنعتی، نقاشی، موسیقی (آهنگ‌سازی)، طراحی محیط زیست، تصویرسازی و در مقطع کارشناسی در سه رشته  طراحی صنعتی، حقوق و نقاشی دانشجو می‌پذیرد.
همچنین این گزاریش می‌افزاید: پذیرش دانشجو از طریق آزمون داخلی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی صورت گرفته و در پایان به فارغ التحصیلان مدرک رسمی دانشگاه تهران اعطا می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول