اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بعدازظهر عاشورا؛

زیارت ناحیه مقدسه در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول محفل فاطمیون اراک از برگزاری قرائت زیارت ناحیه مقدسه در مسجد امام حسین (ع) شهر اراک همزمان با بعدازظهر عاشورا خبر داد.

زیارت ناحیه مقدسه در اراک برگزار می‌شود
علیرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مراسم در روز عاشورای حسینی بعد از اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد امام حسین(ع) شهر اراک برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: پایه‌گذاری زیارت ناحیه مقدسه که زیارت خاصه امام زمان (عج) است، نخستین بار در کشور در اراک گذاشته شد که در این مراسم 15 هزار نفر از دوستداران اباعبدالله حسین(ع) حضور می‌یابند.
مداح پیشکسوت استان مرکزی با اشاره به همکاری هیئت محبان ام‌الائمه، فاطمه الزهرا(س) و هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) اراک در برگزاری زیارت ناحیه مقدسه بیان داشت: زیارت ناحیه مقدسه زیارت خاصه امام زمان (عج) است که جز در روز عاشورا عظمت این زیارت درک نخواهد شد.
مرادی ادامه داد: مسئول محفل فاطمیون اراک در روز عاشورا چهار برنامه و در طول ماه محرم بیش از 90 برنامه را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه اراک پایه‌گذار بسیاری از حرکت‌‌های مذهبی در کشور بوده، گفت: راه‌اندازی هیئت رزمندگان، حرکت کاروان عزا به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و حرکت کاروان غم به مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌ (س) از ابداعات اراک است که حرکت‌های بسیار ارزشمند فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول