اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درب‌های کارگاه ضریح امام حسین بر روی عاشقان بسته است؛

انتظار عاشقان حسینی برای کاهش عطش زیارت

خبرگزاری فارس: عاشقان و شیفتگان حسینی بی‌صبرانه در انتظار هستند تا درب‌های کارگاه ساخت ضریحت بازگشایی شود تا بار دیگر نظاره‌گر ضریح باشند و در عاشورا و تاسوعا در جوار این ضریح مطهر بر سر و سینه خود زنند و تو عشق‌بازی آنها را نظاره‌گر باشی.

انتظار عاشقان حسینی برای کاهش عطش زیارت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آرزوی دیرینه عاشقان و شیفتگان، زیارتت است؛ ای حسین ای شاه کربلا، عاشقانت در انتظار هستند تا در جوارت سکنی گزیده و آرامش و اطمینان درونی خود را با زیارت تو به دست آورند و با ناله و اشک‌های خود حاجات خود را بگویند و دل‌هاشان را شست‌وشو دهند.
اشک ریختن عاشقان و شیفتگانت جای خون پاکت را نمی‌گیرد ولی امید دارند اشک‌هاشان رودی شود و به خونت در عاشورا بپیوندد.
ای اباعبدالله الحسین مردم عاشق و دلداده تو هستند و دوست دارند در جوارت بوده و زیر پرچم و بیرق تو باشند و می‌خواهند همه هستی خود را برای تو بدهند.
این عاشقان کمر همت بسته‌اند تا بارگاهت را با عشق و ارادت خود بنا کنند؛ کارگاه ساخت ضریحت در قم است قمی که عش آل محمد است.
کارگاه ساخت ضریحت اینجاست و عاشقانت برای ساخت آن از عمق وجود خود به اهدای نذورات می‌پردازند تا در گوشه‌ای از ضریحت نام آنها ثبت شود تا در روز قیامت شفیع آنها شوی...
امروز مردم در انتظار بازگشایی درب‌های کارگاه ساخت ضریحت هستند و از پشت پنجره‌های مشبک کارگاه، ضریحت را نظاره می‌کنند و در تصور این هستند چه موقع درب‌های این کارگاه باز می‌شود تا به سوی ضریحت بشتابند تا تو این بار نظاره‌گر عاشقانت باشی.
پیر، جوان و کسانی‌که آرزوی زیارت گنبد و بارگاهت را از نزدیک دارند به سوی ضریحت می‌آیند تا ذره‌ای از عطش دیدار و زیارت بارگاهت را کاهش دهند.
مردم منتظر هستند تا درب‌های کارگاه ساخت ضریحت باری دیگر در عاشورا و تاسوعای حسینی بازگشایی شود و نظاره‌گر ضریحت باشند و ضریح مطهرت را با اشک‌های خود صیقل و جلا بخشند و در عزایت بر سر و سینه خود بزنند.
===================
یادداشت: ایمن‌سادات موسوی‌نژاد
===================
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول