اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل خبر داد:

پرداخت خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی به بیمه‌گذاران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه استان اردبیل گفت: در هشت ماه گذشته بیش از 316 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت شده است.

پرداخت خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی به بیمه‌گذاران
حمید شجاع امروز در آستانه روز بیمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیمه ایران در استان اردبیل فعال‌ترین بیمه در امر فعالیت‌های تخصصی و پوشش بیمه‌ای است به طوری که بر اساس شاخص‌هایی که عملکرد بیمه استان‌ها را ارزیابی می‌کند شرکت سهامی بیمه ایران اردبیل در سه شاخص از هفت شاخص ارزیابی در جایگاه اول کشوری قرار گرفته است.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: برای استانی که از نظر جمعیت، وسعت و ظرفیت اقتصادی با محدودیت زیادی روبروست کسب این موفقیت بی‌نظیر است.
شجاع با بیان اینکه از نظر تعداد بیمه‌نامه در هشت ماه گذشته نسبت به سال گذشته با یک رشد 139 درصدی روبروی هستیم، افزود: از نظر مبلغ حق بیمه نیز یک جهش 80 درصدی را در بیمه ایران شعبه استان اردبیل نظاره‌گر هستیم.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل از رشد 105 درصدی پرداخت خسارت در هشت ماه گذشته خبر داد و ابراز داشت: علت این رشد افزایش صدور بیمه‌نامه‌ها و مبلغ بیمه‌نامه بوده که به تبع سبب رشد خسارات پرداختی شده است.
این مسئول بیان داشت: در بحث بیمه اتومبیل افزایش نرخ دیه و همچنین بیمه‌های درمانی نیز افزایش تعرفه‌های درمانی را سبب شده تا پرداختی ما در حوزه خسارت افزایش یابد.
شجاع در پاسخ به سئوالی در مورد تاثیرات افزایش دیه و تعرفه‌های بیمه اظهار داشت: با توجه به مصوبه ابلاغی از سوی قوه قضاییه از ابتدای آبان شاهد افزایش نرخ دیه بودیم که شرکت‌های بیمه با تشکیل جلسات مشترک تقبل کردند این افزایش را تا پایان امسال در بیمه‌نامه‌ها اعمال نکنند.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیمه‌گذاران با وجود افزایش دیه تا پایان سال جاری بدون دریافت حق بیمه اضافی زیر پوشش شرکت‌های بیمه قرار دارند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول