اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج هنرمندان مازندران خبر داد:

فراخوان نخستین جشنواره عکس بسیج در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری فراخوان نخستین جشنواره عکس بسیج با عنوان "قاب بیداری" در این استان خبر داد.

فراخوان نخستین جشنواره عکس بسیج در مازندران
قهرمان سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: حفظ و انسجام هنرمندان بسیجی، ارتقای سطح آگاهی و بینش هنرمندان، معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس و استعدادیابی از میان جوانان بسیجی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
سعیدی خاطرنشان کرد: انسان و پایداری، بیداری اسلامی، استکبارستیزی، تصاویری از تاسوعا و عاشورا، راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و 13 آبان، آیین و سنن عبادی، اماکن متبرکه، رسوم و اقوام، مشاغل، جشن‌ها، عزاداری‌ها و بازی‌های محلی، انسان و زندگی، عزم ملی در عرصه‌های اقتصادی، تلاش اقتصادی، تولید هدفمند، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی و مصرف بهینه از جمله موضوعات جشنواره است.
وی مهلت ارسال آثار را 30 آذر ماه اعلام کرد و بیان داشت: نیمه اول دی ماه آثار برگزیده انتخاب و بهترین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره عکس بسیج مازندران، در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
سعیدی با اشاره به اینکه عکس‌های ترکیبی و ساخته شده توسط ابزار گرافیکی پذیرفته نمی‌شود، ابراز داشت: اسکن کردن عکس‌های آنالوگ، ارسال حداکثر 10 قطعه اثر به دبیرخانه، دیجیتال بوده آثار، تکمیل کردن فرم مربوط به شرکت در جشنواره و آزاد بودن عکاسان به عنوان مقررات جشنواره عنوان شده است.
معاون بسیج هنرمندان مازندران گفت: آثار برگزیده به جشنواره سراسری "قاب بیداری" به تهران ارسال می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی ساری، میدان امام خمینی(ره)، مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2267079-2192691 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول