اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا:

نکا میزبان همایش قرآن عاشورایی مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا از برگزاری همایش قرآن عاشورایی و نغمه‌هایی حسینی مازندران در نکا و در قالب محفل انس با قرآن خبر داد.

نکا میزبان همایش قرآن عاشورایی مازندران شد
حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی صبح امروز در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: بهره‌مندی از معانی و مفاهیم قرآن، ایجاد زمینه مناسب برای ارائه آموزه‌های آن، آشنایی با رهنمودهای انسان‌ساز قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ایجاد زمینه انس و الفت با قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این محفل انس با قرآن بوده است.
وی ابراز داشت: تنها راه نجات انسان‌ها در تبعیت از قرآن کریم است و این کلام وحی مهم‌ترین مخاطب و راهنمای بشریت در طول زمان‌های مختلف است.
الیاسی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف، تبیین فرهنگ دینی به نسل جوان و نوجوان را از جمله اهداف مهم این برنامه‌های قرآنی اعلام کرد و یادآور شد: استقبال مردم متدین و مؤمن از محافل برگزار شده تاکنون بسیار خوب بوده و مردم نسبت به آنها اظهار علاقه می‌کنند و این مسئله بیانگر روح بلند مردم در یادگیری و فراگیری قرآن و توجه به آن است.
وی تصریح کرد: آشنایی شهروندان با ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش شهروندی در کنار آموزش فرهنگی قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی از جمله برنامه‌های بلند مدت ما است که در دست برنامه‌ریزی است و با اولویت‌بندی‌های خاص برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا با بیان اینکه باید در نشر و تبلیغ قرآن به چیستی و ماهیت قرآن توجه شود، اضافه کرد: باید هویت اصلی قرآن در عصر حاضر برای جامعه تبیین شود تا جوان و نوجوانان براساس شناخت واقعی از قرآن به سوی آن برود و قرآن در قلب، روح و جان او اثر گذارد.
الیاسی همچنین بر ضرورت یادگیری همگانی علوم قرآن تاکید کرد و از مسئولان و فعالان عرصه قرآنی خواست تا در توسعه تعالیم قرآنی در جامعه تلاش و جدیت مضاعف داشته و در این رابطه با تمام توان وارد شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول