اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام:

اتاق بازرگانی البرز در فعالیت منطقه ویژه اقتصادی پیام تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: اتاق بازرگانی البرز نقش تأثیرگذاری در فعالیت منطقه ویژه اقتصادی پیام دارد.

اتاق بازرگانی البرز در فعالیت منطقه ویژه اقتصادی پیام تاثیرگذار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاپیتان علی قاسمی مورودی ظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان البرز اظهار داشت: با توسعه این همکاری‌ها می‌توان امیدوار بود که خدمات بالفعل مانند ایجاد خطوط پستی، توسعه واردات و صادرات محصولات و ترانزیت صنایع و تولیدات در منطقه اقتصادی پیام رونق بیشتری داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به این که این فرودگاه در زمینی به مساحت 10 هزار هکتار است افزود: از این میزان 3 هزار و 600 هکتار آن را خط ویژه این پایانه تشکیل می‌دهد.
این مسئول گفت: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این منطقه اقتصادی نزدیکی به پایتخت بوده که در این میان توانسته از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.
قاسمی سرعت در تخلیه و ترخیص کالاها، آشنایی کارکنان با ملزومات مناسب تجاری و بازرگانی و تنوع در خدمات حمل و نقل موجب رضایتمندی سازمان‌ها، شرکت‌ها و شهروندان را از جمله سرویس دهی این منطقه بیان کرد.
وی در ادامه افزود: منطقه اقتصادی پیام دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند به عنوان الگویی مهم در میان مناطق آزاد تجاری ایران و حتی خاورمیانه باشد.
این مسئول تأکید کرد: البته این مهم نیازمند رفع برخی از محدودیت‌ها و همچنین توجه و مساعدت بیشتر مسئولان به این منطقه است.
قاسمی در ادامه سخنان خود بر لزوم احداث انبارهای رو باز در این منطقه اقتصادی تأکید کرد و گفت: احداث این گونه از انبارها یکی از مهم‌ترین نیازهای منطقه اقتصادی پیام است که متأسفانه تاکنون این امر به دلیل برخی از مشکلات حقوقی و تعرفه‌ای محقق نشده است.
وی در ادامه همچنین بر توسعه و ایجاد برخی از خدمات در منطقه ویژه اقتصادی پیام تأکید کرد و گفت: ایجاد پارکینگ در پایانه هوائی و احداث سردخانه‌های مناسب برای محصولات فاسدشدنی در منطقه ویژه اقتصادی پیام از مهم‌ترین ضرورت‌های این منطقه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول