اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری ساردوئیه:

ستاد حوادث غیرمترقبه ساردوئیه فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست بخشداری ساردوئیه گفت: ستاد حوادث غیرمترقبه بخش ساردوئیه در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای مدیریت هرگونه حادثه آماده است.

ستاد حوادث غیرمترقبه ساردوئیه فعال است
شهاب شهابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هم‌اکنون واحدهای امداد و نجات، هلال احمر، اورژانس 115، راهداری سربیژن و اداره راه و ترابری با تجهیزات کامل آمادگی لازم برای خدمت به عموم مردم را دارد.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و احتمال ریزش برف سنگین در محور جیرفت سربیژن ساردوئیه باید نکات ایمنی توسط رانندگان رعایت شود.
سرپرست بخشداری ساردوئیه با توجه به ازدحام جمعیت این بخش در بعضی فصل‌های سال اظهار داشت: ازدحام جمعیت سبب ایجاد اشکال در آنتن‌دهی تلفن‌های همراه می‌شود که این مشکل توجه جدی مسئولان مخابرات را می‌طلبد.
سرپرست بخشداری ساردوئیه گفت: ستاد حوادث غیرمترقبه بخش ساردوئیه در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای مدیریت هرگونه حادثه آماده است.
شهابی با تشکر از حضور پررنگ و کارساز مردم بخش ساردوئیه در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 تصریح کرد: طرح سرشماری فصلی نو در تحولات بنیادی و روند توسعه این بخش باعظمت به وجود آورده است.
وی بیان کرد: مردم بخش ساردوئیه بی‌شک شایسته‌ترین مردم هستند و حضور همه‌جانبه آنها در پیشرفت و توسعه بخش‌های زیربنایی این بخش همواره بسیار مؤثر است.
به گزارش فارس، بخش ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت است که با وجود زیارتگاه سلطان سید احمد و مناطق گردشگری فراوان تعداد زیادی از گردشگران را هرساله به خود جذب کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول