اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 12 سال؛

برنامه‌ریزی نخستین پارک بانوان مشهد به نتیجه نرسیده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: طرح بررسی مشکلات این پارک 12 سال است که برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود اما متاسفانه به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه این طرح تاکنون اجرایی نشده است.

برنامه‌ریزی نخستین پارک بانوان مشهد به نتیجه نرسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی در جلسه بررسی وضعیت پارک حجاب که با حضور اعضای کارگروه معماری و شهرسازی منطقه دو، برگزار شد، اظهار داشت: امید است با همکاری گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد بتوانیم فرصت‌ها و تهدیدهای این پارک را بهتر شناسایی کنیم و با هم‌اندیشی و تولید فکر بتوانیم ایده‌های پیشنهادی آنان را در قالب طرح‌های اجرایی عملی کنیم.
 وی همچنین واگذاری قسمتی از اجرای  این طرح، به بخش خصوصی را مفید ارزیابی کرد.
در ادامه این جلسه اعضای کارگروه معماری و شهرسازی منطقه دو شهرداری مشهد ایده‌های خود را درباره این طرح بیان کردند؛ مشاور جوان منطقه دو نیز در این جلسه، با بیان بررسی‌های انجام شده توسط این کارگروه  اظهار داشت: از جمله مشکلات وجود شب بازار در اطراف این پارک است که سبب ایجاد معضلات ترافیکی شده است.
وی در ادامه با بیان این مطلب که این پارک به دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح هنوز ناشناخته است افزود: این فرصت برای ما وجود دارد که پارک بانوان را به عنوان جاذبه گردشگری در شهر مشهد معرفی کنیم و این با اطلاع‌رسانی صحیح و رفع مشکلات پارک محقق می‌شود.
وی با اشاره به فضاهای خالی موجود در این پارک یادآور شد: می‌توان با تعبیه المان‌هایی برای قرار دادن کتاب از این فضاها به درستی استفاده کرد که باعث جذب سرمایه و افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی می‌شود.
این نشست به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول