اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

مرگ 1659 نفر در حوادث رانندگی مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در هشت ماه نخست امسال، یک‌هزار و 659 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ 1659 نفر در حوادث رانندگی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، حسین سعادت‌فر اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که یک‌هزار و 754 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، پنج درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: یک‌هزار و 324 نفر از تلفات رانندگی هشت ماهه اول امسال مرد و 35 نفر زن بودند.
سخنگوی پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: بالاترین آمار تلفات حوادث رانندگی به ترتیب شهرستان ساری با 554 و بابل با 220 نفر بیشترین کشته و شهرستان جویبار با 11نفر کمترین کشته را داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین در هشت ماه نخست امسال، آمار 12 هزار و 303 نفر مصدوم حوادث رانندگی در پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد 8 هزار و 662 نفر مرد و 3 هزار و 641 نفر زن هستند.
سعادت‌فر تصریح کرد: مصدومان حوادث رانندگی امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 9درصد کاهش یافته است، میزان مصدومان حوادث رانندگی هفت ماه نخست سال گذشته، 13 هزار و 562 نفر بود.
 
*72 نفر کشته در حوادث رانندگی آبان ماه
مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در آبان امسال تلفات حوادث رانندگی 72 نفر بود که در مقایسه 91 نفری که در مدت زمان مشابه سال گذشته جان باختند، 21 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی اظهار داشت: از مجموع کشته حوادث رانندگی آبان 56 نفر مرد و 16 نفر زن بودند که از این تعداد در جاده‌های برون شهری، 44 نفر در جاده‌های درون شهری، 26 نفر در جاده‌های روستایی و دو نفر نیز نامعلوم ثبت شده است.
سعادت‌فر گفت: همچنین شهرستان‌های ساری و بابل با 11 کشته بیشترین شهر و  جویبار و عباس‌آباد بدون کشته آمار تلفات رانندگی در آنها ثبت شده است.
وی افزود: تعداد مصدومان حوادث رانندگی آبان ماه نیز یک هزار و 316 نفر است که این آمار در مقایسه با یک هزار و 655 مصدوم حوادث رانندگی که در آبان ماه سال گذشته به پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند 20درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول