اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فومن:

مسافر حامل مواد مخدر در فومن دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فومن از کشف و دستگیری یک مسافر اتوبوس حامل مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

مسافر حامل مواد مخدر در فومن دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی‌اکبر صمیمی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی کشف مواد مخدر از مسافر یک اتوبوس، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی با هویت نامعلوم درقالب مسافر اتوبوس با حمل مواد مخدر اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان می‌کند، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: گروه‌های عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی و اطمینان از حمل مواد مخدر، این متهم را دستگیر و در بازرسی از ساک‌دستی وی مقدار دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد، از مردم این شهرستان خواست تا در صورت بروز هر گونه ناهنجاری و عمل خلاف قانون مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
وی همچنین دستگیری سارق دو فقره سرقت طلاجات و وجه نقد در فومن را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان عنوان کرد.
صمیمی افزود: کارآگاهان آگاهی شهرستان فومن در بررسی دو فقره سرقت طلاجات و وجه نقد پرونده به شخصی به نام جمشید 26 ساله مظنون شدند.
به گفته وی، گروه‌های عملیاتی پس از انجام تحقیقات و به دست آوردن سوابق جمشید و اطمینان از داشتن چندین سابقه کیفری، تحقیقات خود را روی این فرد تشدید کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطمینان از انجام سرقت  توسط این شخص در اجرای دستور مقام قضایی در عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم مذکور در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هر گونه سرقت بود، یادآور شد: این متهم پس از مواجه شدن با دلیل و مدارک پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.
صمیمی اذعان داشت: اموال مسروقه در منزل یکی از اقوام متهم ضبط و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول