اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای اخیر صورت گرفت؛

دستگیری ۲ مامور قلابی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: در حالی که طی روزهای گذشته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از دستگیری "عامل پلمپ غیر قانونی واحدهای صنفی" در بندرعباس خبر داده بود،‌ روز گذشته "مامور قلابی" دیگری در این شهر دستگیر شد.

دستگیری ۲ مامور قلابی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ احمد دادستانی عصر چهارشنبه در نشست تشریح عملیات‌ دستگیری مامور قلابی اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در پی کسب خبر واصله مردمی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم تحت عنوان مأمور اقدام به اخاذی در سطح شهر بندرعباس می‌کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

* مال‌باخته فریب حکم قضایی جعلی را خورد
وی افزود: مأموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی یکی از مال‌باختگان که از وی مبلغ ۳ میلیون تومان وجه نقد و یک دستگاه خودرو پژو 405 با ارائه حکم قضایی جعلی اخاذی شده بود و با انجام تحقیقات پلیسی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی، فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی و پلیسی متهم را در یکی از میادین شهر بندرعباس دستگیر کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی اولیه از متهم یک میلیون و 277 هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به مال‌باخته را کشف و ضبط و مأمور قلابی در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد.
دادستانی تصریح کرد: متهم دستگیر شده به اداره اطلاعات انتقال و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
طی روزهای گذشته همچنین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از دستگیری  فردی که مبادرت به پلمب غیرقانونی واحدهای صنفی در بندرعباس می‌کرده است، خبر داده بود.
دادستانی در این راستا نیز یادآور شد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در پی خبر واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم به صورت غیرقانونی اقدام به پلمب واحدهای صنفی در یکی از مجتمع‌های شهر بندرعباس می‌کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
به گفته وی، مأموران پس از بررسی و تحقیقات لازم، فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول