اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی سیستان‌ و بلوچستان:

کشف بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیستان‌ و ‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی سیستان‌ و بلوچستان از کشف 206 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 18 نفر طی دو روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیستان‌ و ‌بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس احمد طاهری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باندی باخبر شدند که مواد مخدر را از شهرستان زابل به زاهدان منتقل و سپس به سایر نقاط کشور حمل می‌کنند لذا متلاشی کردن باند را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران، مسیر عبور این باند را زیر نظر قرار داده تا اینکه دو دستگاه خودرو پژو به ماموران نزدیک و با دیدن ماموران از محل متواری شدند که ماموران در تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف و در بازرسی از آنها مقدار 74 کیلو گرم تریاک، 39 کیلوگرم هروئین، 13 کیلو و 500 گرم مرفین، سه کیلو و 100 گرم کراک و یک کیلوگرم پودر حشیش کشف و ضبط و پنج نفر را نیز دستگیر کردند.
جانشین انتظامی سیستان‌ و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایست و بازرسی کوله سنگی نیز موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس مقدار 34 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط و تعداد 4 نفر را نیز دستگیر کنند. 
طاهری از کشف 27 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر از قاچاقچیان توسط ماموران پاسگاه ادیمی شهرستان زابل خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چابهار نیز موفق شدند در بازدید از یک منزل مقدار 15 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کنند. 
وی خاطرنشان کرد: هفت نفر نیز در این زمینه دستگیر و تحقیقات بیشتر ادامه دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول