اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد:

کشف 35 کیلو گرم مواد مخدر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم از کشف 35 کیلو و 800 گرم مواد مخدر در یک خودرو در مسیر لار ـ جهرم خبر داد.

کشف 35 کیلو گرم مواد مخدر در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم مطلع شدند فردی با یک خودرو پژو پارس در حال حمل مقادیری مواد مخدر در محور لار ـ جهرم ـ شیراز است که پس از تکمیل اطلاعات برای توقیف آن در ورودی شهر مستقر شدند.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی خودرو حامل مواد مخدر پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 35 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی جهرم عدم آگاهی خانواده‌ها از عواقب ویرانگر مواد مخدر را، از جمله عوامل مهم در گرایش افراد به مواد مخدر عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و نهادها به ویژه ارگان‌های فرهنگی باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد تلاش کنند، چرا که برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز، نیاز به یک عزم ملی است.
رئیس پلیس جهرم در پایان از همشهریان خواست تا پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری کنند و هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول