اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار معاونت اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره):

اختصاص 50 درصد اعتبارات مشاغل خانگی به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: دستیار معاونت اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) از اختصاص 50 درصد از اعتبارات مشاغل خانگی کشور به کمیته امداد خبر داد.

اختصاص 50 درصد اعتبارات مشاغل خانگی به کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بوجانی در دیدار با استاندار کردستان در سنندج، با اشاره به اختصاص 3 هزار میلیارد ریال به بحث مشاغل خانگی، اظهار داشت: هزار و 500 میلیارد ریال معادل 50 درصد از این اعتبار به کمیته اختصاص یافته است.
به گفته وی، این مسئله نشان دهنده توانمندی و اعتماد مسئولان دولت به کمیته امداد در بحث ایجاد اشتغال است چون بیشتر مددجویان این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و به یقین در ایجاد مشاغل خانگی موفق خواهیم بود.
بوجانی ایجاد 380 هزار فرصت شغلی از 2.5 میلیون شغل تعهد شده برای امسال کشور را از تعهدات کمیته امداد خواند و افزود: جشن ملی اشتغال و خودکفایی 80 هزار خانوار مددجوی این نهاد تا پایان امسال برگزار می‌شود.
دستیار معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد کردستان نیز ایجاد 2 هزار و 425 شغل از 50 هزار فرصت شغلی تعهد امسال دولت در این استان را تعهد کرده است و این در حالی است که این نهاد در کردستان نسبت به ایجاد 10 هزار فرصت شغلی متعهد شده است.
وی یادآور شد: کمیته امداد کردستان تاکنون موفق به دریافت 2 هزار و 700 مورد تسهیلات اشتغالزایی از بانک‌ها شده است و این تا تحقق 10 هزار فرصت شغلی تعهد سال جاری فاصله زیادی دارد و این جز با همت بانک‌ها و پیگیری استانداری امکان‌پذیر نیست.
به گفته بوجانی، در حال حاضر 2 هزار و 500 پرونده که شرایط دریافت تسهیلات را دارند به بانک‌ها معرفی شده‌اند که امید است با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان تا قبل از پایان سال به نتیجه برسد.
وی در پایان خواستار دستور و پیگیری استاندار در ارتباط با پرداخت تسهیلات مددجویی از سوی بانک‌های عامل شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول