اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان:

بسیج دانشجویی فقط در خط ولایت گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در مجع عالی بسیج استان همدان گفت: بسیج دانشجویی از سیاسی شدن و گرفتار آمدن در بازی‌های حزبی و سیاسی مبرا‌ست چون با هیچ حزب یا فردی عقد اخوت نبسته و فقط در خط ولایت گام برمی‌دارد.

بسیج دانشجویی فقط در خط ولایت گام برمی‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا بهشتی در نخستین مجمع عالی بسیج سپاه انصارالحسین (ع) همدان، اظهار کرد: هدف از تشکیل بسیج و سازمان بسیج مستضعفین دفاع از اسلام و در حال حاضر بزرگ‌ترین هدف آماده‌سازی زمینه ظهور به وسیله بالا بردن فهم و درک مردم مخصوصاً قشر دانشجو در دانشگاه است.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیج یک سنگر و یک خاکریز بزرگ و واحد است که در مقابل سلطه جهانی ایستاده است، هر مجموعه و هر یک از بخش‌های بسیج قسمتی از این خاکریز را در اختیار دارد که لازم است با یکدیگر هماهنگ باشند تا بر این اساس شرایطی پیش نیاید تا یک خاکریز عقب بماند، خاکریز دیگر جلو رفته و یک خاکریز هم به خط مقدم رسیده و به محاصره دشمن در‌آید.
نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از این بخش‌ها یک قسمت مهم خاکریز را دارد و به گفته مقام معظم رهبری، ما افسران جنگ نرم هستیم، جنگ نرم از دانشگاه به دبیرستان، از دبیرستان به راهنمایی و از راهنمایی به ابتدایی و از دانشگاه به جامعه، از جامعه به خانواده کشیده شده است و لازم است کسی این خاکریزها را با هم هماهنگ کند.
وی تصریح کرد: هماهنگ و یکپارچه کردن این خاکریز به واسطه رشد در همه قسمت‌ها، فرصت است و نیازمند آن است که از همه ابعاد و همه جهات به صورت یکسان رشد کند.
بهشتی یادآور شد: یکسان رشد کردن اقشار بسیج به آن معنا نیست که مجموعه‌ای که جلو می‌رود را نگه داریم تا بقیه اقشار بسیج به آن برسند، بلکه بقیه قسمت‌ها باید آنقدر قوی شوند که هماهنگ با هم جلو بروند.
وی با بیان اینکه بسیج محلات می‌تواند طلایه‌دار خوبی در بعضی قسمت‌ها برای بسیج دانشجویی باشد، خاطرنشان کرد: بسیج با وجودی که به لحاظ قوای فکری بسیار قوی است و هماهنگی می‌خواهد که فکر بسیج دانشجویی به بسیج محلات منتقل شود و قوای فیزیکی بسیج محلات نیز به بسیج دانشجویی منتقل شود.
نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان در ادامه به وضعیت پیش روی قشر بسیج دانشجویی اشاره و تصریح کرد: این قشر از سیاسی شدن و گرفتار آمدن در بازی‌های حزبی و سیاسی مبرا است چون بسیج دانشجویی با هیچ حزب یا فردی عقد اخوت نبسته است و فقط در خط ولایت گام برمی‌دارد.
وی با اشاره به سرفصل‌های دروس دانشگاهی تأکید کرد: رشته‌های دانشگاهی به خصوص علوم انسانی متاسفانه مطابق با تفکر سکولاریسم و عقیده مدرنیته هستند، فلذا اگر دستتان به جایی می‌رسد صحبت بر زمین مانده مقام معظم رهبری را مبنی بر لزوم اسلامی‌سازی علوم را پیگیری کنید.
بهشتی در پایان تشکیل دانشگاه بسیج را پیشنهاد داد و گفت: ما نیازمند اسلامی سازی علوم استراتژیک هستیم تا بسیجیان در محیطی دور از فکر و مبانی مدرنیته و غیر اسلامی رشد یابند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول