اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی:

مسئولان مواظب فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی باشند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی در کشور گفت: این جریان به دنبال این است که پشت سر افراد موجه وارد کار شود.

مسئولان مواظب فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی گروه‌های مختلف سیاسی و در پاسخ به این سؤال که کارنامه مجلس هشتم را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: مجلس هشتم خیلی خوب عمل نکرد.
وی تصریح کرد: البته نباید منکر تصمیمات خوب این مجلس بود ولی در خیلی از موارد می‌توانست با قاطعیت بیشتری وارد عمل شود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به طرح تصویب حقوق مادام‌العمر برای فعالان سیاسی در مجلس اظهار داشت: مسئولان باید مانند عموم مردم زندگی کنند و طرح این مسائل در شأن این مجلس نبود.
تابعی با اشاره به فعالیت‌های جریان انحرافی در کشور گفت: این جریان در انتخابات آینده به عنوان یک بحث جدید مطرح است و بر اساس شنیده‌ها نظرات این گروه پشت سر افراد موجه صادر می‌شود بدون اینکه نمود بیرونی داشته باشد.
وی افزود: انتظاری که از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌رود این است که به وظایف خود دقیقا عمل کنند تا این کار سبب جذب اعتماد و اطمینان مردم شود و ما شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.
 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی به فعالیت‌های انتخاباتی حزب اصلاح طلب در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از افراد این گروه بدون پرچم اصلاح طلبی وارد کار شده‌اند و افرادی را به عنوان کاندیدا معرفی می‌کنند که از نظر تفکرات با خودشان هماهنگ هستند اما از نظر وجهه سیاسی ناشناخته هستند.
تابعی ادامه داد: همچنین برخی از گروه‌ها نیز طمع در ایجاد اختلاف در اضلاع اصول‌گرایان دارند.
وی افزود: جریان انحرافی بدون آرم در حال فعالیت است و ممکن است برخی از مدیران نیز ناخواسته در این دام بیافتند که باید هوشیار باشند و تنها به وظایف خود عمل کنند تا شائبه‌ای به وجود نیاید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول