اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

معوقه دریافت‌کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی از حساب یارانه‌ها کسر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: براساس تصمیم شورای عالی اشتغال قرار است معوقه دریافت‌کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی در صورت پرداخت نشدن از حساب یارانه آنها کسر شود.

معوقه دریافت‌کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی از حساب یارانه‌ها کسر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات اشتغال و تسهیلات مددجویان کمیته امداد استان اردبیل به موفقیت اخیر کشورمان در هدایت و کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا و فرود آوردن سالم آن اشاره و اظهار داشت: فرود این هواپیمای غول پیکر به دست توانمندان هوانیروز ایران بر غرور ملی ایرانیان افزود و در مقابل سبب به عزا نشستن مسئولان آمریکا شده است.
وی کسب چنین توفیقات بزرگ را نیازمند شکرگزاری به درگاه خداوند توصیف کرد و افزود: یکی از بهترین راه‌های شکرگزاری از این توفیق عظیم خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه است که در قالب پرداختی تسهیلات به مددجویان می‌تواند زمینه اشتغال و محقق شدن آرزوی آنها را فراهم کند.
صابری با تاکید بر همکاری شایسته بانک‌های عامل در پرداختی‌های به موقع تسهیلات بانکی به متقاضیان اشتغال و کارآفرینی تصریح کرد: بانک‌های عامل نباید در پرداختی خود تأخیر داشته باشند و یا بخواهند زمینه برخی نارضایتی را به وجود آورند.
 
بانک صادرات در اردبیل زیان‌ده است‌
‌استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به نامه اخیر مدیرعامل بانک صادرات استان اردبیل در انصراف از پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی و فرصت‌های خوداشتغالی خاطر نشان کرد: براساس اظهارات مدیران این بانک گویی بانک صادرات در استان اردبیل به مرحله زیان‌دهی رسیده و ما از همین جا اعلام می‌کنیم که مردم استان هرگز حاضر نیستند در بانک زیان‌ده پس‌انداز کرده و سرمایه‌گذاری کنند.
این مسئول اضافه کرد: ما براساس اظهارات و مکاتبات مدیران بانک صادرات به مردم استان این بیان را گوشزد می‌کنیم که مبادا با این وضعیت زیان‌دهی بانک صادرات در این بانک سرمایه‌گذاری کنند چرا که هرگونه سرمایه‌گذاری در این بانک یک ریسک به شمار می‌رود و یقین داریم مردم استان اردبیل هرگز ریسک‌پذیر نیستند.
صابری در ادامه سخنان خود با قدردانی از پرداختی مناسب بانک ملی، کشاورزی، تجارت، مسکن، ملت و رفاه در تصویب و آمادگی برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد ادامه داد: این اقدام ما به یقین دعای خیر افراد نیازمند را به دنبال می‌آورد و همین دعای خیر می‌تواند بدرقه راه ما در تداوم خدمت‌رسانی باشد.
رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل عزم مسئولان استان را در ایجاد فرصت‌های اشتغال خاطر نشان کرد و گفت:‌ یکی از اصلی‌ترین سیاست‌گذاری امسال در بحث اشتغال اهتمام دولت خدمتگزار به اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است که با همراهی خوب بانک‌های عامل این امر میسر می‌شود.
به گزارش فارس، در این جلسه یکی از مسئولان بانک صادرات با اشاره به نبود تعادل بین منابع و مصارف در این بانک به زیان‌دهی این بانک اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر زیان‌دهی به حدی بوده که بانک صادرات قادر به پرداخت مزایای کارکنان خود نیز نشده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول