اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

8 شهرک صنعتی در یزد گازرسانی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در سال جاری که سال جهاد اقتصادی نام گرفته، هشت شهرک صنعتی استان یزد گازرسانی شدند.

8 شهرک صنعتی در یزد گازرسانی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمسعود عظیمی پیش از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس از شهرک‌های صنعتی استان و نشستی با مسئولان این شهرک‌ها بر عزم همه‌جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی در خدمت‌رسانی به بخش صنعت خبر داد.
وی با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی، کارآفرینی و اشتغال و مصوبات سفر دولت، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت در مناطق محروم استان را یکی از فعالیت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در سال 90 برشمرد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم، بهاباد و مهریز به عنوان حوزه‌های انتخابیه نماینده حاضر در این نشست خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی با همت مجموعه کارکنان شهرک‌ها، هشت شهرک و ناحیه استان یزد گازرسانی شدند.
عظیمی اظهار امیدواری کرد: با اتمام عملیات اجرایی شبکه داخلی گاز تا پایان سال جاری، 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد گازدار شوند.
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه مدیرعامل و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در امر خدمت‌رسانی به بخش صنعت، از آمادگی مجلس شورای اسلامی در حمایت از این بخش خبر داد.
کاظم فرهمند با مناسب ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد و شهرستان‌های محروم به ویژه ابرکوه و خاتم خاطرنشان کرد: گازرسانی به صنایع از جمله فعالیت‌های مهم و حیاتی شرکت شهرک‌های یزد در سال 90 بوده که رضایتمندی صاحبان صنایع از عملکرد این شرکت حاکی از دستیابی به این هدف مهم است.
فرهمند پیگیری و رسیدگی جدی مسئولان به مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم استان را خواستار شد.
وی با تاکید بر اینکه خاتم، ابرکوه و بهاباد از مناطق محروم صنعتی به شمار می‌روند، تاکید کرد: باید برای استقرار شهرک‌های صنعتی و ایجاد صنایع کاربردی در این مناطق چاره‌اندیشی شود تا از این طریق از مهاجرت افراد جویای کار در این مناطق به مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار جلوگیری شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول