اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

امیدوارم فوتسال ساری در لیگ برتر حفظ شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: شرایط سختی برای تیم ما وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

امیدوارم فوتسال ساری در لیگ برتر حفظ شود
جابر کیان‌نژاد در حاشیه برگزاری دیدار فولاد ماهان با راه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این تیم در حالی تحویل من شده که شرایط سختی بر این تیم حاکم است و امیدوارم بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
وی به باخت تیمش در برابر تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان اشاره کرد و افزود: بضاعت تیم فوتسال راه ساری همین است، ولی در این بازی نتیجه بدی نگرفتیم.
کیان‌نژاد ادامه داد: بازی خوبی بود و تمرکز ما در این بازی دفاعی بود و نگاهی نیز به ضد حملات داشتیم که موقعیت‌های ما بیشتر از تیم فولاد ماهان بو دو تنها روی اشتباهات فردی گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: در این بازی چهار نفر از بازیکنان تیم ما مصدوم بودند که بهتری بازیکن ما نیز در این دیدار حاضر نبود.
وی همچنین به داوری این بازی اشاره کرد و گفت: داوران تمرکز ما را در این دیدار به هم زده بودند و در چند مورد داوری در این بازی بی تأثیر نبود که البته اشتباهات داوری جزئی از بازی است.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول