اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

شناسنامه‌دار شدن 110 هیئت مذهبی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از شناسنامه‌دار شدن 110 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد.

شناسنامه‌دار شدن 110 هیئت مذهبی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست توجیهی با مسئولان هیئت‌های مذهبی کنگان اظهار داشت: ترویج تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی امری مهم است که باید سرلوحه امور هیئت‌ها نیز قرار گیرد.
وی افزود: کیفیت بخشیدن به امور فرهنگی و تبلیغی و اصالت بخشیدن به برنامه‌ها باید مورد توجه و عنایت مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی قرار گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از شناسنامه‌دار شدن 110 هیئت مذهبی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته جاری شاهد ثبت چهار هیئت مذهبی جدید در اداره تبلیغات اسلامی این شهر بودیم و هم‌اکنون در مجموع 110 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در کنگان فعال هستند.
اهرمی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی کنگان، هر ساله جلسات مختلفی با هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌کند و در اجرای مناسبت‌های دینی با این طیف از مخاطبین سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی و همکاری می‌شود و از هیئت‌ها نیز انتظار داریم در چارچوب قانون فعالیت کنند و با تبلیغات اسلامی تعامل داشته باشند.
وی همچنین از فعالیت 15 مبلغه در گفتمان‌های دینی کنگان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی واحد خواهران این اداره، بیش از 15 مبلغه کار آمد با حضور در دبیرستان‌های دخترانه به برگزاری گفتمان‌های دینی می‌پردازند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: این اساتید موضوعاتی از قبیل مهدویت و اعتقاد به منجی، بیداری اسلامی و بازتاب جهانی آن، نظام‌سازی بر پایه فقه با توجه به نیاز جامعه، کرسی نظریه‌پردازی در دانشگاه، بررسی ابعاد جنگ نرم، چالش‌های پیش روی فضای مجازی، روابط بین دختر و پسر از دیدگاه اسلام و نقد و بررسی وهابیت را انجام خواهند داد.
اهرمی اظهار داشت: اجرای این گفتمان‌ها از 19 آذر آغاز شده و تا انتهای امسال تداوم خواهد داشت.
در این جلسه مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول