اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کرمان خبر داد:

اختصاص اعتبار برای احداث مجتمع‌های آب آشامیدنی روستاهای عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آب آشامیدنی روستاهای شهرستان عنبرآباد با اولویت در حال اختصاص است.

اختصاص اعتبار برای احداث مجتمع‌های آب آشامیدنی روستاهای عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، موسی بختیاری‌نسب عصر امروز در دیدار با فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان با اولویت در حال اختصاص است.
وی افزود: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان عنبرآباد باید هر چه سریع‌تر نسبت به شناسایی روستاهای پرجمعیت در سطح شهرستان با همکاری فرمانداری اقدام کند.
بختیاری‌نسب تصریح کرد: با این امر می‌توان به بهترین نحو ممکن نسبت به تأمین آب آشامیدنی این روستاها با احداث مجتمع‌های آب روستایی اقدامات جهادی انجام داد.
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان آمادگی دارد تا در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم بر اساس اعتباراتی که در سطح استان توزیع شده است، نسبت به برطرف کردن مشکلات آب آشامیدنی روستاهای عنبرآباد اقدام کند.
بختیاری‌نسب بیان کرد: اداره آبفار شهرستان عنبرآباد باید در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب نظارت جدی داشته باشد تا هر چه سریع‌تر این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.
فرماندار عنبرآباد نیز در جریان این دیدار اظهار کرد: خدمات‌رسانی و توجه اداره آبفار این شهرستان به مناطق محروم بسیار قابل تقدیر است.
ولی‌محمد مشایخی عنوان کرد: با وجود مشکلات فراوان آبرسانی روستاهای عنبرآباد، این بخش نیازمند اعتبارات بیشتری در این زمینه است و توجه بیشتر مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول