اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج اعلام کرد:

بسیج امکانات برای آسفالت خیابان‌های پایتخت طبیعت ایران

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج از خیز بلند شهرداری و بسیج همه امکانات برای آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر در موقعیت مناسب سال آینده خبر داد.

بسیج امکانات برای آسفالت خیابان‌های پایتخت طبیعت ایران
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کیفیت اجرای آسفالت در خیابان‌های شهر یاسوج از هر چیز دیگری مهم‌تر است و شهرداری یاسوج اجرای صحیح و علمی آسفالت خیابان‌ها و معابر را در اولویت کاری خود قرار داده است.
شهردار یاسوج با بیان این‌که برخی خرابی‌های کنونی در سطح خیابان‌های این شهر به علت اجرای غیراصولی آسفالت و عدم رعایت کامل اصول فنی است، گفت: تلاش می‌کنیم در این دوره چنین کاری تکرار نشود.

*اجازه کنده‌کاری غیر اصولی در شهر یاسوج نمی‌دهیم
نگین‌تاجی بیان کرد: بخش عمده‌ای از خرابی‌ها و چاله‌های موجود در شهر یاسوج به دلیل کنده‌کاری‌های شرکت‌های خدمت‌رسان، آب، گاز و مخابرات بوده که با تشکیل جلسات هماهنگی این مشکل را نیز به حداقل خواهیم رساند.
وی شهر یاسوج را پایتخت طبیعت ایران خواند و ادامه داد: در شهر گردشگر‌پذیری چون یاسوج که در ایام نوروز بیش از 4 میلیون توریست دارد، چهره شهر و کیفیت آسفالت خیابان‌ها و معابر در میزان رضایت مهمانان و گردشگران بسیار تاثیرگذار است.

*ذخیره‌سازی بیش از 1000 تن قیر برای آسفالت معابر یاسوج
شهردار پایتخت طبیعت ایران گفت: دمای آسفالت و زمان اجرای آن مهم‌ترین شاخصه کیفیت در آسفالت بوده که با رعایت آن می‌توان آسفالت‌های بادوام‌تری را اجرا کرد.
وی تصریح کرد: بدون زیرسازی مناسب نمی‌توان آسفالت باکیفیت داشت که به همین لحاظ در فصل بارندگی و وجود رطوبت در لایه زیرین امکان اجرای عملیات آسفالت وجود ندارد ولی از اکنون خود را برای آسفالت و مرمت خیابان‌ها و معابری که مشکل دارند، آماده می‌کنیم.
نگین‌تاجی، تولید و آماده‌سازی بیش از هزار و 500 کامیون شن و ماسه و بیش از هزار تن قیر را از جمله اقداماتی دانست که شهرداری یاسوج آن‌ها را برای آمادگی کامل در فصل تابستان و اجرای گسترده آسفالت‌ریزی انجام داده است.

*نگاه درآمدی به کارخانه‌های شن و ماسه و آسفالت شهرداری نداریم
وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج همه توان تولیدی خود را در تولید شن و ماسه، برای آسفالت خیابان‌های این شهر متمرکز کرده و نگاه درآمدی به کارخانه‌های شن، ماسه و آسفالت ندارد.
شهردار یاسوج با اشاره به برخی اقدامات مدیریتی خود در مدت اندک مسئولیتش در حوزه فنی و اجرایی، عنوان کرد: تا قبل از شروع بارندگی، 17 خیابان در شهرک امام علی و امام حسین و 11 خیابان نیز در اکبرآباد و نجف‌آباد زیرسازی شده که عملیات آسفالت آن‌ها با مناسب شدن شرایط انجام می‌شود.
وی به مرمت آسفالت خیابان‌های شهید قرنی، شهرک امام حسین و چند خیابان دیگر در همین مدت اشاره کرد و گفت: به ناچار یک خیابان پرتردد را در کنار سی‌.ان.جی مرکز شهر آسفالت کردیم.

*یاسوج خیابان سالم از نظر آسفالت ندارد
نگین‌تاجی با بیان اینکه اگر صادقانه بگوییم همه خیابان‌های شهر یاسوج به آسفالت، روکش، لکه‌گیری و مرمت نیاز دارند، خاطرنشان کرد: شهر یاسوج به سرعت در حال گسترش و توسعه است و همواره به خدمات آسفالت در مناطق و شهرک‌های تازه تاسیس شده نیاز دارد.
شهردار یاسوج اضافه کرد: شهرک جهاد، شهرک امام علی، بنسنجان، شهرک امام حسین، بخشی از محدوده اکبرآباد، نجف آباد و قسمت‌هایی از بلوار ابوذر  از جمله مناطقی هستند که در موضوع آسفالت مشکل جدی دارند.
شهردار یاسوج، آسفالت را یکی از مهم‌ترین نمادهای ظاهری چهره شهر دانست و تاکید کرد: شهرداری یاسوج برای ادامه نهضت آسفالت در سطح این شهر خیز بلندی را آغاز کرده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول