اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان خبر داد:

راه‌اندازی 6 پایگاه داوطلبی در مساجد و روستاهای نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان از توسعه و راه‌اندازی شش پایگاه داوطلبی این نهاد در مساجد نهبندان و روستاهای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی 6 پایگاه داوطلبی در مساجد و روستاهای نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین رضایی در آیین نکوداشت مهرورزی و خدمات داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهبندان اظهار داشت: این ایام، ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش است که همه حقیقت‌پویان و آزادگان جهان درس ایثارگری و فداکاری را از محضر این بزرگوار و مکتب ایشان فرا گرفتند و امتداد خون سرخ ایشان به همه باورها و اعتقادات مسلمانان جهان معنی و مفهوم بخشید.
وی ادامه داد: آری تسلیت شهادت مردی را می‌گوییم که امدادگری و یاری‌گری را باید در اندیشه بارور و سیره عملی ایشان و خاندانشان جستجو کرد و وجود نهادهایی چون جمعیت هلال‌احمر نشانگر رسوخ این اندیشه در تار و پود جامعه اسلامی و ایرانی است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان ضمن گرامیداشت 14 آذر روز جهانی داوطلبان و تشکر از خدمات صادقانه این قشر از جامعه تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر سازمانی مردمی و غیر دولتی است که در راستای سیاست‌های حمایتی نظام و با اتکا به نیت‌ خیر و صادقانه و وجدان پاک انسانی به خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت می‌پردازد.
رضایی افزود: جمعیت هلال‌احمر، کانون ارتباط مردم و دولت در حوادث است که با اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان میسر می‌شود.
وی با بیان اینکه خدمات ارزنده این نهاد و داوطلبان آن در مناطق گسترده، حادثه‌خیز و بحران‌زایی از قبیل نهبندان معنی و مفهوم می‌یابد، افزود: بعد مسافت این شهرستان با مرکز خراسان جنوبی و شهرستان‌های همجوار، گستردگی جغرافیایی، زلزله‌خیز بودن و فواصل طولانی و خستگی‌زا از عواملی هستند که ارزش کار داوطلبان، امدادگران و جوانان پاک باخته جمعیت هلال احمر نهبندان را جلوه‌گر می‌سازد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان ادامه داد: اعضای داوطلب این نهاد همان اعضای تشنه کام خدمت به حادثه‌دیدگان هستند که کسوت داوطلبی را کسوت مقدس و افتخار آمیز دانسته و می‌دانند.
رضایی از توسعه و راه‌اندازی شش پایگاه داوطلبی این نهاد در مساجد شهر نهبندان و روستاهای شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد سه پایگاه در مساجد شهر نهبندان و سه پایگاه در روستاهای خوانشرف، چاهداشی و چهارفرسخ راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اجرای برنامه ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان و تهیه 220 سبد غذایی به ارزش بیش از 54 میلیون ریال و توزیع بین نیازمندان اظهار داشت: تهیه غذای گرم و دادن افطاری در محل پایگاه و مسجد شیخ علی موسی نهبندان و روستای حسین‌آباد توسط اعضای این پایگاه برای 700 نفر از اقدامات انجام شده این نهاد به شمار می‌رود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهبندان تصریح کرد: در سال جاری مبلغ 30 میلیون ریال برای کمک هزینه دارو و درمان 80 خانواده نیازمند شهرستان پرداخت شده است.
در ادامه این مراسم از اعضای داوطلب فعال این شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول