اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا اردیبهشت سال آینده؛

بیمارستان صحرایی هوراند راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: بیمارستان صحرایی در بخش هوراند با مشارکت سپاه عاشورا، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها در اردیبهشت ماه سال آتی با امکانات و تجهیزات ویژه راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان صحرایی هوراند راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از هوراند رضا صدیقی ظهر امروز در نشست مردم بخش هوراند با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: استقرار بیمارستان ثابت در بخش هوراند موجب رضایتمندی مردم و ویزیت رایگان ۶هزار نفر و انجام جراحی بر روی 60 نفر از مردم شریف روستاهای این بخش شده است.
رئیس شورای اداری اهر از حضور  چهار اکیپ پزشکی درمانی جدید هلال احمر چهار استان در روستاهای بخش هوراند و بخش مرکزی در روزهای آتی خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها نیز به صورت رایگان با حضور در روستاهای محروم و دور افتاده بخش مرکزی و هوراند خدمات بهداشتی درمانی رایگان به بیماران و مراجعان ارائه خواهند داد.
وی، همچنین از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در اردیبهشت ماه سال آتی با امکانات و تجهیزات ویژه در بخش هوراند با مشارکت سپاه عاشورا، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای ذی‌ربط خبر داد.
صدیقی همچنین، به خدمات دولت در بخش هوراند اشاره کرد و اجرای گازرسانی و آبرسانی به شهر هوراند، ایجاد پست 63 کیلو واتی، مقاوم سازی 1351 واحد مسکونی، احداث بیش از 150 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و خود مالکی هوراند، احداث مرکز بهداشتی درمانی هوراند، مجید آباد، ساخت دو سالن ورزشی، نوسازی مدارس فرسوده، اورژانس 115، نوسازی گلزار شهدا و دهها پروژه دیگر را از خدمات دولت در بخش هوراند برشمرد.
فرماندار اهر خواستار تسریع در مجتمع‌های آبرسانی، سد علی‌آباد و پروژه بزرگراه تبریز-اهر-هوراند و باکو شد.
وی در خصوص بزرگراه تبریز- اهر-هوراند-باکو گفت: مطالعات آن به اتمام رسیده که امید است با اختصاص اعتبارات لازم اجرای این پروژه بزرگ ملی نیز منجر به توسعه منطقه شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول