اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

تأسیس دو پردیس دانشگاهی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از تأسیس دو پردیس دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: این پردیس‌ها حداقل دارای 15 رشته فعال هستند.

تأسیس دو پردیس دانشگاهی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی ظهر امروز در جمع فرهنگیان شهرستان بیرجند با بیان اینکه کار راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان به اتمام رسیده است، اظهار داشت: اساسنامه تأسیس این دانشگاه ارسال شده است.
وی ادامه داد: در زمان وزیر گذشته آموزش و پرورش این کار تحت عنوان مجتمع پیامبر اعظم کلید خورد و این مسئله در چند سال اخیر به صورت جدی پیگیری شد و امسال به عنوان یک دانشگاه مستقل با همه امکانات مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در عرض سایر دانشگاه‌های کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: مدرک ارائه شده از سوی این دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم است.
وردی از تأسیس دو پردیس دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: این پردیس‌ها حداقل دارای 15 رشته فعال هستند.
وی اظهار داشت: همچنین هفته گذشته یک خدمت دیگر به جامعه فرهنگیان ارائه شد و آن هم حذف مدرک معادل از مدارک فرهنگیان بود که فرصت طلایی برای فرهنگیانی است که قصد ادامه تحصیل دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد:‌ قرار است 25 هزار دانشجو به عنوان تعهد خدمت در کارشناسی در سطح کشور جذب شوند که در طول چهار سال این تعداد به 100 نفر می‌رسند که تا کنون در کشور سابقه نداشته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول