اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

مشاغل آلاینده به شهرک‌های صنفی خارج از شهر منتقل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از انتقال مشاغل آلاینده به شهرک‌های صنفی خارج از شهر خبر داد.

مشاغل آلاینده به شهرک‌های صنفی خارج از شهر منتقل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا موحد اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کار گروه حل مشکلات اصناف آیین‌نامه اجرایی انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده شهری، بنا به تصمیمات اخیر کار گروه استانی مذکور، دبیرخانه دائمی این به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.
وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر این دبیرخانه اقدام به برگزاری دو جلسه کارشناسی کرده است افزود: در جلسات مذکور مشاغل آلاینده به سه دسته، مشاغلی که باید از محدوده شهری خارجی شوند، مشاغلی که با تجمیع در مراکز با کاربری کارگاهی در محیط شهری ادامه فعالیت دهند و مشاغلی که استانداردسازی محیط کار در همان مکان، ادامه فعالیت داشته باشند، اولویت‌بندی شده و آخرین وضعیت شهرک‌های صنفی در حال احداث بررسی شده است.
موحد خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در ایجاد هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از تجربیات مدیریتی و در جهت رفع مشکلات موجود صنوف تولیدی صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول