اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل اوقاف فارس صورت گرفت؛

اعلام برترین‌های مسابقات استانی قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس نتایج سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی برادران در سه رشته ترتیل، قرائت و حفظ را اعلام کرد.

اعلام برترین‌های مسابقات استانی قرآن کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، غلامرضا محمدزاده اظهار داشت: این مسابقات با حضور 230 حافظ و قاری استانی در دو مقطع سنی شکوفه‌ها و بزرگسال در روزهای دوم، سوم و چهارم آذر ماه جاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.
محمدزاده خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور اساتید بومی و غیر بومی و همچنین کشوری و بین‌المللی برگزار شد.
وی گفت: در مقطع سنی شکوفه‌ها در رشته حفظ کل، 20 جز، 10جز و پنج جز، به ترتیب محمد رحمانیان و محمد صادقیان از جهرم، احمدرضا انصاری از شیراز و محمد حسین خداداد از جهرم و در رشته قرائت و ترتیل به ترتیب محمد علی سجادیان و منصورالله رحیمی از شیراز به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.
محمدزاده افزود: همچنین در مقطع سنی بزرگسال در رشته حفظ کل، 20جز و 10جز به ترتیب مجتبی فیضی از فسا، عبدالمهدی برامسی از استهبان و مرتضی هاشمی از فسا و در رشته‌های ترتیل و قرائت، محسن فصیحیان و جواد هاشم زاده از شیراز به ترتیب نفرات برتر این دوره از مسابقات بودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس ابراز داشت: نفرات برتر این دوره مسابقات به مرحله کشوری که در اسفند ماه سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول