اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ورزشکار فارسی صورت گرفت؛

کسب مدال طلای مسابقات تکواندو ارتش‌های جهان

خبرگزاری فارس: مسابقات بین‌المللی تکواندو نظامیان جهان با حضور 10 تیم به میزبانی ویتنام برگزار شد و طی آن علی محمد موسوی از تیم نیروی دریایی سپاه فارس به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافت.

کسب مدال طلای مسابقات تکواندو ارتش‌های جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، رئیس هیئت تکواندو فارس اظهار داشت: این قهرمان شایسته پس از انتخاب در مرحله مقدماتی و حضور در اردوی تیم ملی و پشت سر گذاشتن مسابقات درون اردویی موفق به عضویت در تیم ملی کشور برای شرکت در این دوره از مسابقات شد که در نهایت در این رقابت‌ها توانست در وزن چهارم با به نمایش گذاشتن مسابقاتی فنی و زیبا، مدال طلا را به خود اختصاص دهد.
عبدالرحمن صبردل شادمان ادامه داد: این ورزشکار در سال 88 نیز موفق به کسب مدال برنز مسابقات ارتش‌های جهان در کره جنوبی شده بود، وی در حال حاضر نیز به عنوان مدیر تربیت‌بدنی ندسا فارس در برگزاری لیگ تکواندو این استان و حضور تیم آقایان استان در لیگ پومسه کشور در سال جاری با هیئت استان همکاری کرده و به عنوان یکی از سرمایه‌های تکواندو فارس در بخش داوری و مربیگری محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در مسابقات ارتش‌های جهان تیم ملی ایران با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان شد و تیم‌های ویتنام و اندونزی نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول