اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی دومین جمعیت خودرویی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: این استان از نظر جمعیت خودرویی دومین استان کشور است.

آذربایجان غربی دومین جمعیت خودرویی کشور است
مجتبی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر تعداد خودرو به اندازه تعداد جمعیت یکی از استان‌های پرجمعیت است.
وی با بیان اینکه این امر سبب ایجاد ترافیک در سطح شهرهای بزرگ استان شده است،‌ تصریح کرد: در بسیاری از موارد شاهد هستیم تمام افراد یک خانواده از خودرو شخصی استفاده می‌کنند و این امر سبب دامن‌زدن به ترافیک در شهرهای این استان می‌شود.
این مسئول با تاکید بر فرهنگ‌سازی در این زمینه‌، افزود: باید فرهنگ استفاده از خودرو در بین خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود در غیر این صورت شاهد افزایش میزان ترافیک و هدر رفتن انرژی در این بخش خواهیم شد.
امانی با اشاره به اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و کسر امتیاز از گواهی‌نامه رانندگان متخلف، گفت: با اجرای این طرح مقرر شده 90 نفر گواهی‌نامه‌های خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی استان تحویل دهند.
وی با بیان اینکه شاهد توقف گواهی‌نامه این افراد هستیم، اظهار داشت: با 70 نفر مکاتبات لازم به عمل آمده ولی این افراد تاکنون گواهی‌نامه خود را تسلیم پلیس راهنمایی و رانندگی استان نکرده‌اند و لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به تعداد نفراتی که تخلف آنها از حد مجاز گذشته است، گفت: چهار نفر از رانندگان متخلف آذربایجان غربی بیش از 55 امتیاز منفی گرفته‌اند.
امانی با بیان اینکه با رسیدن نمرات منفی به ۷۰- گواهی‌نامه رانندگان باطل می‌شود، اظهار داشت: این افراد حق دریافت گواهی‌نامه را نخواهند داشت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول