اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه نیروهای سپاه جوادالائمه (ع)؛

مسابقات قرآن کریم در سپاه خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با شرکت بیش از 80 نفر از برگزیدگان استان برگزار شد.

مسابقات قرآن کریم در سپاه خراسان شمالی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، این دوره از مسابقات، به میزبانی معاونت تبلیغات نمایندگی ولی فقیه سپاه  جوادالائمه (ع) در بجنورد با حضور قاریان، حفاظ و مؤذنان نواحی تابعه سپاه برگزار شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه جوادالائمه (ع) هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و اعتلای فرهنگ قرآن کریم، رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی و ایجاد انس و الفت با قرآن کریم عنوان کرد.
رجب قدوسی گفت: سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت شامل تحقیق و ترتیل، حفظ در سطوح پنج جزء، 10جزء، 15و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و در رشته مفاهیم در دو سطح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان رشته اذان نیز در این مسابقات حضور دارند اظهار داشت: استقبال از مسابقات بسیار چشمگیر بوده است.
مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: همزمان با این دوره از مسابقات، دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان خواهر سپاه جوادالائمه (ع) نیز برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر مرحله استانی به مسابقات بین نیروهای سپاه‌های کشور راه خواهند یافت.
در پایان این دوره از مسابقات قرآن کریم و با حضور حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده فرمانده سپاه  جوادالائمه (ع) و حجت‌الاسلام احمدی‌خرم مسئول نمایندگی ولی فقیه، از نفرات برتر با اهدا لوح یادبود و جوائزی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول