اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال آمل خبر داد:

آغاز رقابت‌های دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال آمل از آغاز مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

آغاز رقابت‌های دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور در آمل
حسن ونهاری دقایقی قبل در حاشیه این رقابت‌ها که در شهرستان آمل در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان اظهار داشت: این دوره از مسابقات با همکاری مسئولان این رشته ورزشی مازندران در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان در حال برگزاری است.
وی با اعلام اینکه این مرحله سوم این رقابت‌ها با حضور چهار تیم در آمل به مدت دو روز پیگیری می‌شود، یادآور شد: تیم‌های شرکت مواد غذایی لوبون آمل، ایثار اردبیل، آسایشگاه فیاض‌بخش تهران و فیروز قزوین با هم به رقابت می‌پردازند.
ونهاری با اشاره به اینکه در نخستین دیدار این مسابقات فیروز قزوین مقابل آسایشگاه فیاض‌بخش تهران صف‌آرایی کرده، بیان داشت: این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
وی در مورد دیدار دوم امروز در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور تصریح کرد: تیم شرکت مواد غذایی لوبون آمل به عنوان تنها نماینده مازندران مقابل ایثار اردبیل قرار می‌گیرد.
رئیس هیئت بسکتبال آمل با اشاره به اینکه مازندران یکی از قدرت‌های بسکتبال کشور است، خاطرنشان کرد: بخش‌های خصوصی در زمینه بسکتبال نیز بسیار خوب پای کار آمدند که در اینجا جا دارد از همه صنعتگران حامی این رشته ورزشی تشکر کنم.
این مسئول با تاکید اینکه در عصر امروز نیز ایثار اردبیل با آسایشگاه فیاض بخش تهران دیدار می‌کند، یادآور شد: از صبح فردا نیز فیروز قزوین با آسایشگاه فیاض بخش تهران دیدار کرده و لوبون آمل مقابل فیروز قزوین قرار می‌گیرد.
ونهاری با اشاره به تیم شرکت لوبون آمل اذعان داشت: این تیم از بازیکنان خوبی در بخش بسکتبال با ویلچر بهره می‌برد و همچنین نادعلی ملکشاه از مربیان با تجربه استان مازندران سرمربیگری این تیم را برعهده داشته و یحیی عسگری‌پور سرپرست تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول