اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

فرماندهی فتنه و جریان انحرافی یک نفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در عقبه فتنه سال 88 و جریان انحرافی تنها یک نفر وجود دارد.

فرماندهی فتنه و جریان انحرافی یک نفر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای کربلا در زینبیه اعظم زنجان اظهار داشت: خداوند متعال اجازه داده تا از زبان قرآن در خصوص شهادت به جامعه گفته شود تا عظمت شهادت در جامعه برای همگان روشن شود.
وی با بیان اینکه عزت در دنیا برای خداوند متعال، رسول‌الله و مومنان است، افزود: مومنان کسانی هستند که خداوند را با همه وجود باور داشته باشند که شهیدان را می‌توان از این گروه از مومنان جامعه محسوب کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تبیین اهداف شهادت در جامعه تصریح کرد: کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، نمی‌میرند بلکه زنده‌اند و در نزد خداوند متعال روزی می‌گیرند.
وی ادامه داد: شهدای محرم با بصیرت خود و در رکاب امام خمینی (ره) با اطاعت محض از ولی‌فقیه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و پیروی خویش را از ولی‌فقیه نشان دادند.
حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: گر چه در حال حاضر بسیاری از نسل جوان امام را ندیده‌اند، اما با درک اهمیت جایگاه ولی‌فقیه از مقام معظم رهبری اطاعت محض داشته و گوش به فرمان ولایت هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهدایی که بعد از غیبت امام زمان (عج) ولی‌فقیه زمان خود را درک کرده و از آن اطاعت می‌کنند، بصیرتی بالاتر از رزمندگان دوران امام عصر هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: شهدا با درک عظمت ولی‌فقیه در جامعه حول این محور درس خود را به خوبی در دوران دفاع مقدس پس داده و اکنون نیز فرزندان آنان ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
این مسئول ادامه داد: بصیرت مردم در زمان فتنه نیز موجب شد تا با تاسی به اصل ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان اسلام خنثی شده و برنامه‌ریزی‌های آنان راکد بماند.
باقری بر ضرورت حفظ بصیرت در جامعه تاکید کرد و گفت: تنها در زمان بحران و فتنه است که بصیرت نقش خود را ایفا کرده و سره از ناسره تشخیص داده می‌شود.
وی با بیان اینکه پشت سر مارقین، قاسطین و ناکثین تنها معاویه حضور داشت، افزود: در قفای فتنه و جریان انحرافی نیز تنها یک نفر وجود دارد که با کمی بصیرت به راحتی چهره آن برای همه روشن است.
این مقام مسئول یادآور شد: بیداری اسلامی، جنبش وال‌استریت و جریان‌های مشابه تنها به برکت خون شهدا رقم خورده است.
این مسئول بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و متذکر شد: برگزاری یادواره‌های مختلف می‌توان نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند.
باقری با بیان اینکه در حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مدیریت این حرکت حول محور وحدت بود، اذعان داشت: این امر موجب برگزاری مطلوب این حرکت در استان و یادگاری ماندگار در کشور شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول