اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد:

واگذاری 500 واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری 500 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت واگذار می‌شود.

واگذاری 500 واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی‌‌اصغر آسمانی‌مقدم ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر درمیان اظهار داشت: سهمیه مصوب سال‌های 88 تا 90 مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان 5 هزار و 500 واحد بوده که تاکنون 6 هزار و 372 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 5 هزار و 860 نفر موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
وی از بهره‌برداری 2 هزار واحد مسکن مهر استان با هزینه 60 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: واحدهای بهره‌برداری شده با زیربنای مفید 75 متر مربع است که برای هر واحد مبلغ 30 میلیون تومان هزینه شده که 20 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی و مابقی سهام آورده متقاضی است.
کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از پیش‌بینی احداث یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل عدم تأمین و کمبود زمین در برخی شهرها مهم‌ترین معضل احداث مسکن مهر به شمار می‌رود.
فرماندار درمیان نیز گفت: تاکنون برای احداث 178 واحد مسکن مهر اسدیه مبلغ 4 میلیارد و 787 میلیون و 400 هزار تومان هزینه شده که مبلغ یک میلیارد و 227 میلیون و 400 هزار تومان آن سهام آورده و مابقی تسهیلات بانکی است.
رجبعلی براتی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت به استان خراسان جنوبی بهره‌برداری از 128 واحد مسکن مهر آغاز شد، گفت: 50 واحد دیگر نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که در صورت واریز به موقع سهام آورده متقاضیان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول