اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

98 درصد جمعیت زنجان زیر پوشش هدفمندی یارانه‌ها هستند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اثرات مثبت هدفمندی یارانه در بخش‌های مختلف استان گفت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت استان زیر پوشش قانون هدفمندی یارانه‌ها بوده و از خدمات دولت در پرداخت یارانه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

98 درصد جمعیت زنجان زیر پوشش هدفمندی یارانه‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها با تاکید بر اهمیت نقش هدفمندسازی یارانه‌ها در رشد و توسعه کشور و ایجاد تحولات چشمگیر اقتصادی اظهار داشت: بدون شک هر چه این حرکت (اجرای طرح هدف‌مندی یارانه‌ها) در کشور به تاخیر می‌افتاد عوارض و هزینه‌های آن در کشور بیشتر می‌شد.
وی با اشاره به اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها اقدام بسیار ارزشمند در راستای ایجاد عدالت در جامعه با همه مخالفت‌های مغرضانه برخی‌ها و دغدغه‌های موجود در کشور امروز مطابق با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی دولت در کشور جاری شده است، افزود: مردم نیز امروز گذران زندگی خود را با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تنظیم کرده‌اند.
استاندار زنجان با اشاره به مهم‌ترین آثار و فواید طرح هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: اصلاح روند اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و کیفیت در بخش‌های مختلف تولید و صنعت، اصلاح الگوی مصرف و کاهش آلودگی‌های ناشی از مصرف بیش از حد فرآورده‌های نفتی از جمله مهم‌ترین آثار قانون هدفمندی یارانه‌ها است.
وی با بیان اینکه برخی‌ها قبل از اجرای این قانون با پیش‌بینی‌های غیر منطقی و غیر کارشناسی خود تبلیغات وسیعی را برای جلوگیری از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به راه انداختند، یادآور شد: در حال حاضر با گذشت یک سال از اجرای این قانون کشور در شرایط مناسبی قرار دارد و دولت و مردم عزم خود را برای سوق دادن یارانه‌ها به سمت و سوی نظام‌مند در راستای عدالت اجتماعی جزم کرده‌اند.
رئوفی‌نژاد با اشاره به وضعیت معیشت مردم در طبقه متوسط به پایین و آسیب‌پذیر جامعه در شهرها و به ویژه در روستاها در قبل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها و بعد از اجرای این طرح تصریح کرد: حق و حقوق خیلی از هموطنان ما در شهرها و روستاها در اثر بی‌عدالتی ضایع می‌شد که امروز به برکت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به دست توانمند دولت‌های نهم و دهم و همکاری مردم در سراسر کشور بسیاری از نیازهای مردم تامین می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: بر طبق گزارش‌ها همه مردم در شهرها و روستاها از اجرای قانون هدفمندی رضایت کامل  دارند.
وی به مدیریت لحظه به لحظه رئیس جمهور به منظور اجرای دقیق و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در اثر اجرای قانون اجرای هدف‌مندی یارانه‌ها افزود: امروز ما افتخار می‌کنیم که به وظیفه خود در اجرای عدالت اجتماعی عمل کرده‌ایم.
رئوفی‌نژاد به تامین کپسول گاز در شهرک‌ها و روستاهای فاقد گاز لوله‌کشی گاز اشاره کرد و یادآور شد: باید کپسول گاز در روستاها در اسرع وقت و با قیمت مصوب در اختیار مردم روستاها و شهرک‌ها قرار گیرد.
استاندار زنجان به واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی و یا در مکان‌های دیگر با وجود امکان استفاده از گاز طبیعی از سوخت یارانه‌دار استفاده می‌کنند یک ماه مهلت داده می‌شود تا برای گازکشی به واحد خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از یک ماه سهمیه سوخت واحدهایی که می‌توانند از گاز طبیعی استفاده کنند قطع می‌شود.
رئوفی نژاد با تاکید بر لزوم تداوم و استمرار آگاهی‌دهی به جامعه در مورد اهداف ضرورت و آثار طرح هدف‌مندی یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با جزئیات و آثار و فواید این طرح اقتصادی موفقیت اجرای آن را تضمین می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول