اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم‎ کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

دانشگاه کشاورزی گرگان در شاخص‎های پژوهشی از اولین‎هاست

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اکثر شاخص‎های پژوهشی که توسط وزارت علوم ارزیابی می‎شود از اولین‎ها است.

دانشگاه کشاورزی گرگان در شاخص‎های پژوهشی از اولین‎هاست
ابوالقاسم خزائیان در حاشیه نمایشگاه پژوهش گلستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این دانشگاه یکی از مراجع تخصصی کشاورزی کشور محسوب می‎شود و در سال گذشته رتبه اول سرانه مقاله پژوهشگران کشور را کسب کرده‎ایم.
وی با بیان اینکه 9 دانشکده در این دانشگاه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: ما در دانشکده‎های صنایع چوب و کاغذ، مرتع و آبخیزداری، شیلات، تولیدات گیاهی پژوهش‎های خوبی را ارائه داده‎ایم و تعداد زیادی دانشجوی ارشد و دکتری در این عرصه داریم.
خزائیان مجلات را شاخص توسعه پژوهشی یک دانشگاه برشمرد و افزود: 9 مجله علمی‎‎ پژوهشی ‎مصوب در این دانشگاه وجود دارد که قصد داریم تا سال آینده این تعداد را به 15 مجله برسانیم که البته سه مجله در دست بررسی قرار دارد.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه پژوهش باید در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: پژوهش باید وارد خانواده‎ها شود و مطالبات مردم در این راستا باشد و برای تحقق این امر باید این مسئله از مهدکودک‎ها شروع شود تا به دانشگاه برسد.
وی در ادامه به ضرورت ایجاد پارک علم و فناوری در گلستان اشاره کرد و گفت: برای اینکه پژوهش و صنعت با هم مرتبط باشند و زیرساخت‎ها مهیا شود باید تدابیری اندیشیده شود که موضوع فن بازار مورد توجه قرار گیرد تا زمینه ایجاد پارک علم و فناوری مهیا شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول