اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:

مرکز سوختگیری هواپیما در فرودگاه زابل آغاز به‌ کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: مرکز سوختگیری هواپیما در فرودگاه زابل به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

مرکز سوختگیری هواپیما در فرودگاه زابل آغاز به‌ کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت منطقه زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار‌ داشت: مرکز سوختگیری از خواست‌های مردم منطقه سیستان بود که با تلاش‌های صورت گرفته پس از یکسال به نتیجه رسید.
وی گفت: فرودگاه زابل به دلیل نداشتن انبار سوختگیری هواپیما، دارای محدودیت پروازی بود که در این زمینه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایجاد این مرکز را از خردادماه سال گذشته در دستور کار خود قرار داد.
عابدینی ادامه داد: اکنون عملیات اجرایی این طرح به پایان رسیده و کار آزمایشی آن آغاز و تا کنون برای آن بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شده است. 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بیان داشت: با اجرایی شدن طرح سوختگیری هواپیماها در فرودگاه زابل، امکان افزایش پروازها فراهم و به دنبال آن به تعداد مسافران نیز افزوده می‌‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه فرودگاه زابل تنها فرودگاه منطقه سیستان است و سه شهرستان را پوشش می‌‌دهد، نبود انبار سوختی محدودیتی را برای افزایش پروازها ایجاد کرده بود.
عابدینی گفت: با راه‌اندازی این مرکز، شمار مراکز سوختگیری هواپیما در استان سیستان و بلوچستان به سه باب افزایش یافت.
عابدینی تصریح کرد: هم‌اکنون در فرودگاه زابل چهار پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه به مقصد تهران و یک‌شنبه و چهارشنبه به مقصد مشهد انجام می‌شود و با اجرایی شدن عملیات سوختگیری هواپیماها در فرودگاه زابل، پروازها نیز افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول