اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نهبندان خبر داد:

جمع‌آوری روزانه 35 تن زباله در نهبندان

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان از جمع‌آوری شدن روزانه 35 تن زباله از سطح این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری روزانه 35 تن زباله در نهبندان
عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در شهر نهبندان در هر شبانه‌روز به میزان 35 تن زباله توسط چهار دستگاه جمع‌آوری می‌شود که سرانه تولید زباله هر نفر در این شهر به طور متوسط 1.5 کیلوگرم است.
وی در ادامه از در دست اقدام بودن تعداد هشت پروژه در سطح شهر نهبندان خبر داد و افزود: آسفالت معابر شهر با اعتبار حدود 200 میلیون تومان، بهسازی مسیر جایگاه سوخت تا میدان غدیر با 105 میلیون تومان اعتبار مصوب و تجمیع آرامستان شهر نهبندان از عمده طرح‌های در دست اقدام شهرداری است.
شهردار نهبندان با بیان اینکه بهسازی، تجهیز و توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها جزو برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری است، تصریح کرد: توسعه پارک آزادی به متراژ 5 هزار متر مربع و ایجاد دو بوستان و تامین روشنایی آنها با انرژی خورشیدی در فاز نخست مسکن مهر از دیگر پروژه‌های در حال انجام محسوب می‌شود.
ابراهیمی همچنین از بدهی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به شهرداری نهبندان خبر داد و گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر بدهی‌های خویش را به این شهرداری پرداخت کنند.
وی درآمدهای شهرداری نهبندان در شش ماه نخست سال جاری را مبلغی معادل یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دانست و اظهار داشت: در سال جاری صدور پروانه ساختمانی در شهر نهبندان کم شده و این مهم تاثیر مستقیمی بر مبلغ درآمدهای شهرداری دارد.
شهردار نهبندان با اشاره به اینکه این شهرداری تاکنون تعهدات خویش را در مسکن مهر این شهر انجام داده است، تصریح کرد: از ابتدای امر و هم‌اکنون نیز رقابت جدی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر وجود داشته اما کیفیت را نباید فدای سرعت در اجرا کنیم.
ابراهیمی ادامه داد: تاکنون از ابتدای فعالیت تعاونی‌های مسکن مهر در سایت نهبندان بیش از 100 میلیون تومان عملیات خاکی انجام شده که این حجم عملیات در شهرستان بی‌نظیر است.
وی در ارتباط با شرایط کنونی مسکن مهر نهبندان یادآور شد: تلاش‌های انجام شده برای آماده‌سازی معابر و فضاهای مسکن مهر در حال انجام است و این بستگی به همکاری مردم در زمینه نگهداری و جلوگیری از وارد شدن خسارت به فعالیت‌های انجام شده در سایت مسکن مهر دارد و امیدواریم که اعضای تعاونی‌ها نیز در این ارتباط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
شهردار نهبندان با بیان اینکه قسمت‌های دیگری از پروژه مسکن مهر نهبندان نیاز به عملیات خاکی و بهسازی دارد، افزود: حجم عملیات خاکی در ابن پروژه بسیار زیاد است که این برنامه تا تکمیل و به سر انجام رسیدن به صورت مداوم ادامه دارد.
ابراهیمی اذعان داشت: تا کنون در این سایت حدود 8 هزار متر طول جدول‌گذاری و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی را در دست اقدام داشتیم که قسمت نخست فاز یک رو به اتمام است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول