اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

سرعت‌ اتوبوس‌های درون‌شهری کنترل شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه اتوبوس‌های درون‌ شهری در بسیاری از موارد با سرعت بالا در سطح شهر تردد می‌کنند باید سرعت اتوبوس‌های درون شهری کنترل شود.

سرعت‌ اتوبوس‌های درون‌شهری کنترل شود
مجتبی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کنترل سرعت اتوبوس‌‌های درون شهری به یکی از معضلات برای پلیس راهنمایی و رانندگی تبدیل شده است به طورِی‌که شاهد هستیم اتوبوس‌های درون شهری در ارومیه با سرعت بالا در سطح شهر تردد می‌کنند که این موضوع در سطح شهرک‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.
وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی موظف است نظارت کاملی در این زمینه داشته باشد.
این مسئول افزود: علاوه بر این شاهد تخلف توسط رانندگان تاکسی هستیم که در این زمینه نیز سازمان تاکسیرانی باید نسبت به سرعت و تخلفاتی که سبب ایجاد حادثه توسط رانندگان تاکسی می‌شود اقدام کند.
امانی در ادامه با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون جدید راهنمایی و رانندگی در استان، خاطرنشان کرد: این قوانین از ابتدای ماه آینده در استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.   
وی با بیان اینکه در این مرحله جرایم رانندگان متخلف با تعرفه‌های جدید، صادر می‌شود، گفت: افزایش قابل توجه جرایم در این مرحله وجود خواهد داشت.
این مسئول اظهار داشت: براساس این ابلاغیه کمترین میزان جریمه در مرکز استان 200 هزار ریال و بیشترین میزان جریمه نیز 2 میلیون ریال خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی در شهرستان‌ها کمترین میزان جریمه 50 هزار ریال و بیشترین جریمه 2 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: حمل و نقل حیوانات و انداختن پوست میوه به خارج از خودرو نیز مشمول جرائمی‌شود.
امانی اعلام کرد: سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز از مهم‌ترین تخلفات حادثه ساز در استان است به طوری‌که جرایم این تخلفات با بیشترین افزایش در قانون جدید به یک میلیون ریال رسیده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول