اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختص دانشجویان در هفته پژوهش

خبرگزاری فارس: کارگاه‌های آموزشی مختص دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختص دانشجویان در هفته پژوهش
مسئول روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در هفته پژوهش گفت: برگزاری جشن در دانشگاه به منظور گرامیداشت این هفته، تجلیل از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی و شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش از 26 تا 29 آذر ‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در این هفته است. 
فرح روشن‌پور تصریح کرد: برگزاری نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی با کارشناسان، نوشتن چکیده مقالات به زبان انگلیسی، ارائه نمایه استنادی اصول ISI، کارآزمایی بالینی، گزارش کوتاه و مقاله‌نویسی به زبان فارسی در تاریخ بیست و هفتم آذر ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در هفته پژوهش در سال جاری است. 
وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختص دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه انواع روش مطالعه و مهارت جست‌وجو در اینترنت با تدریس رویا صفری و برگزاری کارگاه آشنایی با کتابخانه دیجیتال با تدریس فروغی از فعالیت‌های دیگر دانشگاه علوم پزشکی در این هفته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول