اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

افتتاح نخستین کلاس هوشمند قرآنی شهرستان‌های تهران در پاکدشت

خبرگزاری فارس: با پیشتازی شهرستان پاکدشت در افتتاح نخستین کلاس هوشمند پیش دبستانی با رویکرد قرآنی در بین شهرستان‌های استان تهران، این کلاس با حضور جمعی از مسئولان ارشد پاکدشت در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نخستین کلاس هوشمند قرآنی شهرستان‌های تهران در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امروز نخستین کلاس هوشمند پیش دبستانی با رویکرد قرآنی در بین شهرستان‌های استان تهران با حضور مسئولان ارشد پاکدشت در دبستان حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان افتتاح شد.
تولید محتوای پیش دبستانی با رویکرد قرآنی و توسعه مدارس هوشمند بخشی از طرح‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سال تحصیلی جاری بود که در سطح شهرستان ایجاد و شروع به کار کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با اجرای رویکرد و برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش و با پیگیری‌های ارزنده وزیر آموزش و پرورش و انجام سند تحول بنیادین، آموزش ابتدایی و پیش دبستانی مورد توجه ویژه و خاصی قرار گرفته که با توجه به چارچوب راهنمای تفصیلی برنامه‌ درسی دوره پیش‌دبستانی، رویکرد برنامه قرآن در این دوره، انس نوآموز با قرآن کریم و علاقه به یادگیری آن که نشات گرفته از مبانی تعلیم و تربیت اسلامی و شکوفایی فطرت الهی انسان است به‌عنوان نقشه راه معرفی شده است.
 محمدرضا جوادی عنوان کرد: بنابراین با افتتاح نخستین کلاس هوشمند پیش دبستانی سعی بر آن شده است که نوآموز در دوره پیش دبستانی با اخلاق قرآنی تربیت شده و داستان‌ها، شعرها، موضوع نقاشی و ... با رویکرد قرآن و مفاهیم قرآنی به کودکان آموزش داده شود تا آنها با قرآن انس بیشتری پیدا کنند.
مدیر دبستان حضرت ابوالفضل (ع) نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: مدرسه حضرت ابوالفضل (ع) جزو مدارس تازه تاسیسی است که در یکی از مناطق پر جمعیت شهرستان احداث شده و امسال با جمعیت دانش آموزی بالغ بر 700 نفر، این مدرسه به کلاس هوشمند پیش دبستانی نیز تجهیز شده است.
علیرضا ایجی افزود: با نصب سیستم هوشمند، این کلاس از روش سنتی شنیداری به روش دیداری ‌ـ شنیداری تبدیل شده و در این کلاس براى هر پنج دانش آموز یک دستگاه رایانه وجود دارد و مربیان تمام آموزش‌ها را با محتواى الکترونیکى و به کمک رایانه تدریس مى‌کنند و تمام امور فوق برنامه نیز در بستر شبکه‌هاى رایانه‌اى انجام مى‌پذیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول