اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران:

درمان ناباروری ‌در ایران کاملا شرعی است / هزینه بالای درمان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین درمان ناباروری باید این امر با تعرفه بیمه خدمات درمانی انجام شود.

درمان ناباروری ‌در ایران کاملا شرعی است / هزینه بالای درمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدابراهیم پارسانژاد بعد از ظهر امروز در دومین همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری که به مدت دو روز در جهرم برگزار می‌شود اظهار داشت: انجمن ناباروری ایران 16 سال پیش با شرکت تمام رشته‌های تخصصی و مرتبط با این حوزه تشکیل شده و متخصصان این انجمن به بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ناباروری و حل این مسئله در ایران می‌پردازند.
وی با اشاره به اهداف و وظایف انجمن باروری و ناباروری ایران افزود: ایجاد ارتباط علمی تحقیقاتی محققان و اساتید داخل و خارج از کشور، همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حیطه دانشگاهی و غیردانشگاهی، تهیه و تدوین کتب و مجلات مربوط به علم ناباروری، همکاری با وزارت بهداشت در سطح نیازسنجی مسائل ناباروری، همکاری در برگزاری همایش‌های علمی ناباروری در سطح کشور، مشارکت در تعیین نرخ و تعرفه درمان ناباروری در کشور از وظایف انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران است.
پارسانژاد با اشاره به خدمات و تعرفه بالای درمان ناباروری ابراز داشت: با توجه به هزینه‌های بالای درمان ناباروری در ایران لزوم پوشش و حمایت بیمه‌ای در این امر احساس می‌شود.
وی ایجاد پایگاه و بانک اطلاعاتی ثبت اهدای جنین را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این امر باید به سبب عدم وجود مشکلات بعدی صورت گیرد.
رئیس انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران با بیان اینکه سومین همایش اخلاق و شیوه نوین ناباروری جهرم به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود تصریح کرد: در دومین دوره این همایش به خاطر مشکلاتی که در خارج از کشور با آن رو به رو شدیم موفق به دعوت و حضور دانشمندان بین‌المللی نشدیم که امیدواریم که در دوسالانه بعدی این امر محقق شود.
این مسئول با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که روش‌های نوین درمان ناباروری را به شکل شرعی پذیرفته است گفت: این مهم به خاطر پویایی فقه شیعه در ایران محقق شده است.
پارسانژاد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای جهرم این شهر باید به عنوان یکی از قطب‌های درمان ناباروری در کشور مطرح شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول