اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد:

اختصاص 6 میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی روستای قلعه/ الحاق روستای قلعه به شهر قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از اختصاص 6 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی روستای قلعه در سال‌جاری از سوی سازمان آبفار خبر داد.

اختصاص 6 میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی روستای قلعه/ الحاق روستای قلعه به شهر قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری ظهر امروز در جلسه طرح الحاق روستای 6 هزار نفری قلعه به شهر قروه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: طرح الحاق این به شهر قروه از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت است، که بر اساس مصوبه 31 اردیبهشت ماه سال‌جاری این طرح در جلسه هیات وزیران به تصویب و اجرایی شد.
وی بیان این نکته که با الحاق این روستای بزرگ به شهر قروه،بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات ساکنان این روستا محقق می‌شود، تصریح کرد: با وجود اختصاص اعتبارات مناسب در بخش‌های تامین آب شرب، گازرسانی و ساماندهی ورودی آن روستای 6 هزار قلعه، نیازمند کار بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شورای اسلامی قروه و شهرداری این شهر است.
فرماندار قروه با اشاره به  اختصاص 6 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی این روستا در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص این میزان اعتبار تسریع در اجرای این طرح امری ضروری است.
به گفته وی، به منظور تامین رفاه ساکنان این روستا و تسهیل رفت و آمد طرح مطالعاتی احداث بلوار در ورودی  قلعه به قروه از سوی شهرداری قروه در دست اجراست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول