اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال؛

کارگاه "یو پی وی سی" در فنی و حرفه‌ای اصفهان تجهیز شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز دو مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای اصفهان زیر نظر دانشگاه علمی و کاربردی افتتاح شد و کارگاه " یو پی وی سی" با عنوان پنجره‌های دو جداره نیز با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال مجهز شد.

کارگاه "یو پی وی سی" در فنی و حرفه‌ای اصفهان تجهیز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای اصفهان زیر نظر دانشگاه علمی-کاربردی با حضور محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و برخی از مسئولان استانی صورت گرفت.
در این مراسم کارگاه upvc با عنوان پنجره‌های دو جداره نیز با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال مجهز شد.
نظام جامع ملی مهارت و فناوری بر پایه ایجاد نظام آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های نظری و آکادمیک است و افراد در این نظام توانایی دریافت فوق لیسانس و دکتری مهارتی نیز دارند.
این نظام بر سه اصل آموزش، تعیین صلاحیت و شغل استوار است و آموزش‌های مهارتی نیز به عنوان اصل دست‌یابی به صلاحیت و اشتغال محسوب می‌شود.
در سیاست‌های جدید فنی و حرفه‌ای ایجاد نظام ملی مهارت و فناوری، اصلاح هرم تحصیلی نیروی کار و ارتقا و توانمند‌سازی سرمایه‌های انسانی مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.
در حال حاضر فنی و حرفه‌ای اصفهان مجوز مراکز دانشگاهی علمی – کاربردی در شهر‌های اصفهان و کاشان و اجرای پودمان‌های آموزشی را دریافت کرده است.
پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه دو مرکز دانشگاهی فنی و حرفه‌ای اصفهان زیر نظر دانشگاه علمی – کاربردی در شهرستان اصفهان افتتاح شد اما این مراکز فعالیت خود را از ابتدای آبان ماه جاری آغاز کرده‌اند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول