اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد:

راه‌اندازی انجمن ملی روباتیک کشور در دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از ایجاد انجمن ملی روباتیک کشور در دانشگاه پیام نور خبر داد.

راه‌اندازی انجمن ملی روباتیک کشور در دانشگاه پیام نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حسین متفکر ظهر امروز در حاشیه دومین روز برگزاری دومین المپیاد روباتیک دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور در جمع خبرنگاران بیان داشت: دانشگاه پیام نور از ابردانشگاه‌های منطقه است که حدود یک سوم دانشجویان کشور را در خود جای داده است.
وی افزود: حتما باید یک سوم پیشرفت علمی کشور نیز در این خانواده بزرگ دانشگاهی محقق شود.
متفکر در پیشنهادی به مسئولان المپیادهای علمی ابراز داشت: هویت بخشی به دانشگاه از سوی دانشجویان، اساتید و ارتقای دانشگاه و رویکردهای علمی دانشگاه خواهد بود که بسیار علاقمندیم تا انجمن ملی روباتیک پایه‌هایش در این المپیاد ایجاد شود تا در آینده علمی کشور نقش اساسی داشته باشیم.
دبیر ستاد سیاستگذاری المپیادهای رباتیک دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: این دانشگاه آمادگی دارد تا امور آموزشی روباتیک را برای همه دانشگاه‌ها فراهم کند.
وی در بیان اینکه سیاست اصلی دانشگاه پیام نور در راستای عدالت‌محوری است، گفت: عدالت علمی بالاترین نوع عدالت است که در زمینه نیروی انسانی تعریف شده است.
مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید براینکه فعالیت در زمینه نیروی انسانی علم محور هزینه نبوده بلکه سرمایه‌ای بزرگ است، بیان داشت: ارتقای مهارت‌های علمی دانشجویان از رویکردهای مبنایی دانشگاه است که دانشگاه پیام نور نیز در راستای پئوپلوتیک انسان کامل محور حرکت می‌کند.
 
*به دنبال ایجاد انجمن روبواکاپ دانشگاه پیام نور کشور هستیم
متفکر با اعلام اینکه در امر پئوپلوتیک نیز سه محور عمده مدنظر است، تصریح کرد: محورها و رویکردهای جغرافیایی، نظامی محور و انسان کامل محور از این محورهای عمده است که بخش سوم از مهم‌ترین بخش‌های علم و فناوری است.
وی ابراز داشت: تولید، گسترش و نمایش علم در جامعه از محورهای دانشگاه پیام نور است که المپیاد رباتیک در نمایش علم بسیار مهم است.
دبیر ستاد سیاست‌گذاری المپیادهای رباتیک دانشگاه پیام نور کشور در پایان خبر داد: به دنبال ایجاد انجمن روبواکاپ دانشگاه پیام نور کشور نیز هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول