اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان ماراتن دومین المپیاد پیام نور در محمودآباد؛

منتخبان 8 لیگ المپیاد پیام نور کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: قائم مقام اجرایی دومین المپیاد رباتیک پیام نور کشور از معرفی منتخبان هشت لیگ المپیاد پیام نور کشور خبر داد.

منتخبان 8 لیگ المپیاد پیام نور کشور معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عمران یونسی ظهر امروز در حاشیه دومین المپیاد رباتیک پیام نور کشور در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مسابقات رباتیک پیام نور کشور در هشت لیگ و با حضور 197 تیم برگزار شد، اظهار داشت: در لیگ مسیریاب دانش‌آموزی به ریاست منوچهر کلارستاقی تیم مبتکران جوان از تهران موفق به کسب رتبه برتر این رقابت‌ها شد و تیم‌های ربات‌سازان شمال تیم ستار ربات از موسسه ابن سینا ورامین به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: کاپ اخلاق لیگ دانش‌آموزی نیز به تیم هنرستان والفجر رسید.
یونسی با اعلام اینکه مسابقات رباتیک در بخش مسیریاب ویژه پیام نور نیز به اتمام رسید، یادآور شد: در لیگ مسیریاب ویژه پیام نور، سعید چراغی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کشور بر این دوره از مسابقات نظارت داشت که تیم پیام نور ساری به مقام اول دست یافت و دیگر تیم‌های شمالی روبوآریا بابل و تیم روبی از پیام نور گرگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی یادآور شد: تیم روبو آریا بابل علاوه بر کسب مقام دوم کاپ اخلاق در بخش مسیریاب ویژه دانش‌آموزی را به خود اختصاص داد.
قائم مقام اجرایی دومین المپیاد رباتیک پیام نور کشور در مورد بازی‌های لیگ مسیریاب آزاد بیان داشت: سرپرستی لیگ مسیریاب آزاد برعهده رضا عسگری مقدم، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کشور بود که مسئولان این لیگ پس از بررسی نهایی تیم هانس از موسسه پاسارگاد شیراز را به عنوان تیم اول و تیم‌های دانشگاه گیلان را که با نام مارلیک در این دوره شرکت کرد به همراه ایران روبات از دانشگاه پیام نور بندپی غربی را به عنوان تیم‌های اول تا سوم معرفی کردند.
وی ادامه داد: دو تیم هانس بی از موسسه پاسارگاد شیراز و فنچول از پیام نور مازندران به عنوان تیم نوآور و دریافت‌کننده کاپ اخلاق مسیر یاب آزاد اعلام شد.
یونسی با اعلام نتایج مسابقات رباتیک در رشته مین یاب اتوماتیک یادآور شد: تیم پژهش‌سرای ناحیه یک خراسان اول، تیم دانشگاه آزاد ساری دوم و تیم دانشگاه پیام نور مرکز شیراز نیز به عنوان تیم سوم این رقابت‌ها در رشته مین یاب اتوماتیک معرفی که سرپرستی مسابقات مین یاب اتوماتیک برعهده کمال محمدی اصل بود.
وی با بیان اینکه در رشته شبیه‌ساز سه بعدی نیز این نتایج به دست آمد گفت: مشهدی‌ها در ربات شبیه‌ساز سه بعدی اجازه عرض اندام به هیچ تیمی ندادند و هر سه سکوی این دوره از رقابت‌ها را به تیم خود اختصاص دادند.
یونسی ادامه داد: تیم پایدار مشهد در رشته مین یاب اتوماتیک اول، دانشگاه فردوسی مشهد دوم و همینطور تیم کارا از دانشگاه پیام نور مشهد نیز رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: در لیگ شبیه‌ساز سه بعدی نیز تیم دانشگاه شیراز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد همچنین سرپرستی و نظارت بازی‌های لیگ شبیه‌ساز سه بعدی نیز برعهده  سعید آیت عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کشور بود.
قائم مقام اجرایی دومین المپیاد پیام نور کشور با بیان اینکه در لیگ شبیه ساز دو بعدی بتول مرتضوی و ملیحه حبیبی به عنوان سرپرست این مسابقات بودند، اظهار داشت: در لیگ شبیه‌ساز دو بعدی فوتبال تیم مارلیک گیلان اول، تیم دانشگاه فردوسی مشهد دوم و تیم نکس‌یوز 25 دانشگاه فردوسی مشهد نیز به رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.
وی ادامه داد: دو تیم ریتون از دانشگاه شهید رجایی و تیم اتوهاپر از دانشگاه امبرکبیر از سوی برگزارکنندگان به عنوان تیم اخلاق این رقابت‌ها انتخاب شدند.
یونسی در ادامه به نتایج لیگ ربات شبیه‌ساز امداد و نجات اشاره کرد و یادآور شد: در لیگ ربات شبیه‌ساز امداد و نجات تهرانی همه مدال‌ها را به خود اختصاص دادند و تیم پوسادین از دبیرستان فرزانگان تهران و دیگر تیم فرزانگان تهران به همراه تیم دبیرستان علامه حلی تهران مشترکا سوم شدند.
وی ادامه داد: در این لیگ تیم سوم و تیم اخلاق از طرف مسئولان برگزاری لیگ معرفی نشد.
قائم مقام اجرایی دومین المپیاد پیام نور کشور با بیان اینکه بازی‌های لیگ نمایشی ویژه پیام نور نیز به اتمام رسید، خاطر شان کرد: در این دوره از رقابت‌ها پیام نور مازندران اول، تیم پیام نور زنجان دوم و تیم پیام نور اهواز نیز سوم شدند و از طرف احمد فراهی و سرداور لیگ مصطفی امینی تیم پیام نور بیجار نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
وی در پایان گفت: در این دوره از رقابت‌ها 187 تیم در هشت لیگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول