اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون؛

1100 شغل وارد سامانه اشتغال صنعت و معدن بوشهر شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تعهد اشتغال این سازمان در سال جاری در بخش صنعت و معدن یک‌هزار و 884 نفر بوده است که تا امروز یک‌هزار و 135 ایجاد اشتغال وارد سامانه شده است.

1100 شغل وارد سامانه اشتغال صنعت و معدن بوشهر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل مرحمتی پیش از ظهر امروز در  جمع مدیران اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: در بخش بازرگانی نیز یک‌هزار و 679 تعهد اشتغال داشته‌ایم که تاکنون یک‌هزار 843 نفری یعنی 109 درصد اشتغال تحقق یافته است.
وی بیان کرد: اشتغال در بخش صنعت و معدن بوشهر وضعیت مطلوبی دارد و ما نهایت تلاش خود را برای ادامه این روند انجام می‌دهیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز گفت: تعهد اشتغال این دستگاه امسال ۲ هزار و 462 نفر است که یک‌هزار و 317 نفر از آن میزان معادل 53 درصد تحقق یافته است.
فرید محبی افزود: تمام مشکلات ما در این بخش مربوط به تعامل با سیستم بانکی است و در صورتی که بانک‌ها با همکاری کنند، تمام تعهد اشتغال خود را عملی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: تا پایان این ماه صد درصد پرونده‌های خود اشتغالی این اداره تکمیل و تحویل سیستم بانکی می‌شود.
محبی اظهار داشت: در مورد مشاغل خانگی نیز 50 درصد پرونده‌های باقیمانده تا پایان این ماه و 50 درصد دیگر نیز تا پایان ماه بعد تکمیل و تحویل سیستم بانکی می‌شود.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: امروز و فردا کردن با مردم برای ما به عنوان متولیان امور و کسانی که مسئولیت اجرای اهداف سازمانی بر عهده داریم، زیبنده نیست.
حسین حیدری افزود: اگر در ایفای مسئولیت خوب عمل کنیم جو آرامش و اطمینان در میان مردم حاکم می‌شود و هر قدر بد عمل کنیم موجب نارضایتی در میان مردم می‌شویم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول