اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

جوانان ایرانی ربات‌های جراحی قلب را اختراع کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ایرانی باید به حدی از توانمندی در ساخت ربات برسند که بتوانند ربات‌های جراحی قلب را اختراع کنند.

جوانان ایرانی ربات‌های جراحی قلب را اختراع کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، احمد ناطق نوری ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین المپیاد رباتیک پیام نور کشور با اشاره به خلاقیت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی اظهار داشت: ارائه نمونه‌های مناسب ربات‌ها در دومین دوره المپیاد پیام نور کشور باعث غرور ملی برای کشور ما است.
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های مازندران توان برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد و شهرستان محمودآباد با وجود استعدادهای خدادادی امکان برگزاری مسابقات در رده‌های دیگر را نیز داراست.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان‌ها خلیفه خدا در روی زمین هستند، یادآور شد: براساس  نظرسنجی که در این المپیاد صورت گرفت و ارائه نمونه‌های صورت گرفته در این المپیاد جوان ایرانی قادر به دستیابی به بالاترین قله در بحث ربات هست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایرانی متاثر از قیام امام حسین(ع) توسط امام خمینی(ره) در ایران اسلامی شکل گرفت، تاکید کرد: جوانان ایرانی باید با کسب قله‌های رفیع علم این انقلاب را به دست صاحب واقعی‌اش مهدی(عج) برسانند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر خواندن و فهم قرآن توسط جوانان خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با تاسی از قرآن باید به مفاهیم اصلی ارائه شده در قرآن بپردازند و تا زمانی که با قرآن همراه باشند هیچ گزندی به آنان وارد نمی‌شود.
وی با اشاره به نمونه‌های ارائه شده ربات مین یاب در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی باید به حدی از توانمندی در ساخت ربات برسند که بتوانند ربات‌های جراحی قلب را اختراع کنند.
ناطق نوری در پایان با پرهیز از هرگونه اختلاف‌های سیاسی در بین جوانان یادآور شد: برای پیشرفت ایران اسلامی باید همدلی تقویت شود و ایران اسلامی تنها در سایه منویات اسلام ساخته می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول