اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو:

کوتاهی وزارت نیرو در مسکن مهر صحت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: کوتاهی وزارت نیرو در مسکن مهر شایعه‌ای بیش نیست.

کوتاهی وزارت نیرو در مسکن مهر صحت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد بهزاد در پنجمین اجلاسیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق در مشهد اظهار داشت: اخیرا شایعاتی مبنی بر همکاری‌‌نکردن لازم وزارت نیرو در اجرای پروژه مسکن مهر کشور پیچیده شده است.
وی با تکذیب کامل این گونه شایعات افزود: در حال حاضر برای واحد‌های مسکن مهر، وزارت نیرو در تامین آب و برق آن هیچ گونه کوتاهی نکرده است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه بیش از 72 درصد مشترکان برق در کشور الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: این آمار بر اساس بررسی‌های صورت پذیرفته است.
وی توضیح داد: این میزان با قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در مقایسه با سال گذشته 14 درصد افزایش به خود دیده است.
بهزاد تاکید کرد: سال گذشته افزون بر 58 درصد از مشترکان برق الگوی مصرف را رعایت می‌کردند.
وی با بیان اینکه قبل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مقرر بود که هر سال هشت درصد به مصرف انرژی کشور اضافه شود، ابراز داشت: با این حال این میزان با اجرای این قانون متوقف شده است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را گامی اساسی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور در حوزه‌های مختلف نام برد و بیان داشت: تاکنون هدفمندی یارانه‌ها بالغ بر 10 میلیارد دلار به اقتصاد کلان کشور کمک کرده است.
وی این میزان را رقمی کلان توصیف کرد و متذکر شد: همراهی مردم در اجرای این قانون نیز بسیار مناسب بوده است.
بهزاد با بیان اینکه در صورت اجرا نشدن این قانون و مصرف برق به شیوه گذشته دولت باید چهار واحد نیروگاهی با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد دلار احداث و راه‌اندازی می‌کرد، خاطر نشان کرد: با این حال این اتفاق با اجرای این قانون مرتفع شد.
وی با ابراز خرسندی برای عدم مشکل تامین برق در فصل زمستان سال جاری اعلام کرد: این تولید مناسب با تلاش‌های سوی وزارت نیرو صورت پذیرفته است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ذخیره‌سازی سوخت در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همکاری وزارت نفت سوخت به انداز کافی ذخیره و یک میلیارد لیتر به مخازن افزوده شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول